כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

פטירת רחל אימנו: הפרשת חלה עולמית בשידור חי

מחר בערב יקיים ארגון 'הידברות' מעמד ענק להפרשת חלה בשידור חי על ידי רבבות נשים בו זמנית

ניידת הידברות
ניידת הידברות

ארגון 'הידברות' יקיים מחר (ב') בערב – יום השנה לפטירתה של רחל אימנו, ערב עולמי עוצמתי תחת הכותרת "בזכות נשים", שיכלול הפרשת חלה עולמי בשידור חי, בהשתתפות הרבניות ימימה מזרחי, חדוה לוי, ענת בן ארי, ורבניות נוספות.

במהלך הערב תוכלנה הצופות ללמוד על המשמעויות המיוחדות של שלושת המצוות בהן מחויבת האישה, וכמובן על מצוות הפרשת חלה.

הגב' דבורה פרקש, מנהלת התוכניות של הידברות, מציינת בהתלהבות: "זה הולך להיות ערב ייחודי שכמותו עדיין לא היה בשום מקום בעולם. בערב הזה תוכלנה רבבות נשים מכל רחבי העולם לצפות בשידור ישיר בהפרשת חלה, להצטרף להפרשת חלה עולמית, להבין את חשיבות המצווה ואת משמעותה, ולבצע באופן מעשי את הפרשת החלה שתיעשה בו זמנית על ידי רבבות נשים - הכול בהנחיית הרבנית ימימה מזרחי, לאחר מכן תצטרפנה נשים מכל העולם לתפילה שנאמרת לאחר קיום המצווה, ואשר תיאמר על ידי הרבנית ענת בן ארי.

"לצורך כך אנחנו מבקשים מכל הנשים להכין לעצמן בבית את החומרים הבאים: קערה גדולה, 2 ק"ג קמח מנופה, 2 כפות מלח, 8 כפות סוכר וכוס שמן. בערב העצמתי הזה תוכלנה הנשים להכיר מקרוב את צוות הרבניות של הידברות, ולהזמין את הרבניות לעריכת הפרשת חלה בביתן. בערב הזה שכולו לזכותה של רחל אימנו נשיק גם את המחלקה החדשה "מתחברות" שמציע לווי צמוד בנושא המשפחה וטהרתה".

השידור יחל מחר יום ב' –י"א בחשוון בשעה 21.00 בערב, ויועבר בשידור ישיר בלובי נשי באתר 'בחדרי חרדים'.
הידברות שידור חי נשים חלה לובי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד