כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שני חשודים נעצרו

מחריד: אחיינו של ראש העיר נרצח במכולת

שלומי ביטון, אב לארבעה, בן 49 נרצח אמש בקטטה במכולת באשדוד. בעל העסק וזוגתו נעצרו לחקירה בחשד למעורבות במעשה. הקורבן הוא אחיינו של ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי

מחריד: אחיינו של ראש העיר נרצח במכולת
זירת הרצח באשדוד צילום: דוברות המשטרה

רצח מזעזע באשדוד: בן 49 נדקר למוות במהלך קטטה בחנות מכולת בעיר. הוא הובהל לבית החולים אסותא אשדוד כשמצבו אנוש ובבית החולים נקבע מותו. הקורבן זוהה כשלומי ביטון, בן ה-49, אב לארבעה ילדים. הוא אחיינו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

מדוברות המשטרה נמסר כי סמוך לשעה 18:23, הוזעקו שוטרים לרחוב אבן גבירול באשדוד, בעקבות דיווח על אירוע אלימות, בו נדקר אדם כבן 49 שפונה לבית החולים אסותא, שם נקבע מותו. השוטרים שהגיעו לזירה תוך דקות בודדות, איתרו בעל חנות מכולת סמוכה כבן 57, שלפי החשד דקר את המנוח, ועצרו אותו לחקירה בחשד לרצח. עוד נעצרה בת זוגו של החשוד, כבת 30, בחשד לסיוע ושיבוש חקירה.

אמבולנס בזירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

מתחקור ראשוני של חוקרי המשטרה, עולה החשד שהרקע הנו ויכוח שהתגלע בין החשוד למנוח בתוך המכולת. סגן מפקד מרחב לכיש, סנ"צ אליהו שמול הגיע לזירת הרצח וביצע הערכת מצב עם פיקוד המרחב והתחנה, והחליט להטיל את החקירה על ימ"ר לכיש.

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, הגיבה בזעזוע למקרה וכתבה: "אירוע טרגי ומטלטל הערב בעיר שלנו. הלב שלי יוצא אל ארבעת ילדיו של שלומי ביטון, שנרצח בדקירות ברובע ב'. ילדים שנשארו בלי אבא בגלל אדם שבחר לקחת חיים באלימות אכזרית ופושעת. אני שולחת תנחומים כנים למשפחתו של שלומי ובהם לדודו ד"ר יחיאל לסרי. בערב כזה אין פוליטיקה, כולנו, כל תושבי אשדוד, צריכים לעטוף את המשפחה הזאת שהערב נפער בתוכה בור של עצב וכאב קשים מנשוא ולהיות איתם בימים הקשים הצפויים להם. אני מקווה שהרוצח השפל יבוא על עונשו במהרה ויורחק מרחובות העיר שלנו. תהא נשמתו של שלומי צרורה בצרור החיים.".

יחיאל לסרי שלמה ביטון רצח אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד