ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
המחאה נגד הרפורמה

1,142 אנשי חיל האוויר הודיעו על הפסקת השירות

1,142 בעלי תפקידים, בהם 513 טייסים פעילים הודיעו שישהו את התנדבותם אם תעבור עילת הסבירות. בין אנשי המילואים החתומים על המכתב - 422 טייסים פעילים, ו-173 מפעילי כטב"מים

1,142 אנשי חיל האוויר הודיעו על הפסקת השירות
מטוסי F35 צילום: דובר צה"ל

1,142 אנשי מילואים פעילים בחיל האוויר במכתב לרמטכ"ל ולמפקד חיל האוויר: "חקיקה שמאפשרת לשלטון לפעול בצורה בלתי סבירה באופן קיצוני - תוביל בצער עמוק ובלית ברירה להשהיית התנדבותי למילואים".

דורון קדוש מדווח בגל"צ כי בין אנשי המילואים החתומים על המכתב - 422 טייסים פעילים, 173 מפעילי כטב"מים, 124 בקרי טיסה, 167 אנשי המטה המבצעי ועוד אנשי יחידה 669 ויחידת שלדג.

השר ניר ברקת הגיב על ההודעה של אנשי חיל האוויר: "מי שבוחר בסרבנות ומוכן להפקיר את ביטחון מדינת ישראל - לא ראוי ללבוש את מדי צה"ל. דורות של יהודים חלמו להקים מדינה עצמאית לעם היהודי, עם כוח מגן שימנע שואה נוספת. כקצין בצנחנים שנפצע בקרבות, איבד חברים לנשק וכמי שאיבד בני משפחה בשואה - אלה שמסרבים לשרת מפקירים את ביטחון מדינת העם היהודי מול אויבינו! לשרת את מדינת ישראל ולהבטיח את ביטחונה זו זכות. שום ויכוח פוליטי לא יכול להצדיק מעשה לא מוסרי כזה. מותר למחות, מותר לא להסכים פוליטית - אסור להפקיר את ביטחון ישראל".

מטעם מפלגת הליכוד נמסר: "כעת נחשפה ההוכחה למה שידענו כל הזמן - אהוד ברק פעל במשך שנים לתכנן ולקדם תכנית שמטרתה להקריס את החברה הישראלית באמצעות סרבנות, מרי אזרחי ושיסוי קבוצות בחברה הישראלית אלה באלה - והכל כדי לחזור לתפקיד ראש הממשלה ממנו סולק על ידי אזרחי ישראל".

ניר ברקת חיל האוויר עילת הסבירות הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד