כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
החליף את הנעליים

הנשיא ביידן משתמש בפחות מדרגות מחשש לנפילה

הנשיא ביידן בן ה-80 בחר להשתמש במדרגות קטנות יותר במקום המדרגות המסורתיות והארוכות יותר המובילות לדלת המטוס. בנוסף נראה ביידן עם נעליים נוחות יותר מחשש להחלקה

הנשיא ביידן משתמש בפחות מדרגות מחשש לנפילה
ביידן על הרצפה צילום: צילום מסך

הנשיא ג'ו ביידן בן ה-80, הוא הנשיא המכהן המבוגר ביותר בתולדות ארה"ב, ביידן אימץ אסטרטגיה חדשה לצמצם למינימום צעדים בזמן העלייה למטוס הנשיאותי לאחר שנפל מספר פעמים. הוא בחר להשתמש במדרגות קטנות יותר במקום המדרגות המסורתיות והארוכות יותר. מדרגות אלו הוצגו לפני מספר חודשים, מתוך כוונה להפחית את האפשרות של תקלות, כך דיווח אתר 'פוליטיקו'. 

גרם המדרגות הארוך יותר מורכב מ-26 מדרגות, בעוד שבגרסה הקצרה יותר יש 14 מדרגות יותר רחבות. בנוסף, נראה ביידן בוחר בנעליי סניקרס במקום נעלי אלגנט, מחשש להחלקה. גילו של ביידן הפך לדיון בארה"ב על סיכוייו לזכות בבחירות ב-2024.

כזכור בחודש שעבר נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לחץ ידיים לבוגר אקדמיית חיל האוויר ולפתע נפל על הבמה. אנשיו עזרו לו לקום והוא התיישב תוך כמה שניות.

תיעוד מביך שכזה עשוי לפגוע בנשיא שהודיע כי יתמודד בבחירות ב-2024, יריביו הפוליטיים טוענים כי הוא לא כשיר בריאותית וינופפו בתיעוד הזה לצד קודמיו כדי להוכיח זאת לתומכיו.

 

ביידן נשיא ארה''ב מדרגות הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד