כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לא דווח לציבור"

הרופאים של נתניהו מודים: היה בסכנת חיים

פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף מבית חולים שיבא שביצעו את ההליך הרפואי של נתניהו הודו כי "לפני שבוע הייתה לנתניהו הפרעה באק"ג", שלדברים לא דווחה לציבור

הרופאים של נתניהו מודים: היה בסכנת חיים
בנימין נתניהו במעון הנשיא צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף מבית החולים שיבא, שהשתילו הלילה את קוצב הלב בגופו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודו הבוקר כי הייתה לנתניהו הפרעה רפואית שלא דווחה לציבור, כך דווח בחדשות 12.

השניים סיפרו: "אתמול המנטר התריע והראה שיש חסם חולף של מערכת הלב, והוא הובא בדחיפות להשתלה של קוצב. ההפרעה הייתה מספר שניות בלבד, אם ההפרעה לא הייתה חולפת וקצב הלב לא היה מתאושש היינו מגיעים לקצב לב איטי עד כדי אובדן הכרה וחלילה דום לב".

לדבריהם ההחלטה לבצע את ההשתלה הגיעה בעקבות מה שקרה בשבוע שעבר: "בשבוע שעבר הייתה הפרעה באק"ג. בעקבות ההפרעה הוא עבר בדיקה פולשנית, שלא הצדיקה קוצב אבל כנהוג במקרים כאלה הושתל מנטר תת עורי".

"קיבלנו החלטה ללכת לבדיקות יותר מקיפות ולבדוק אם הוא זקוק למנטר או קוצב", הסבירו הרופאים.

עוד אמרו: "הבדיקה הייתה תקינה לחלוטין לכן הלכנו להחדרה של מנטר. זאת אומרת, כשראש הממשלה עזב את בית החולים ביום ראשון אנחנו היינו בתחושה שהאירוע עצמו היה אכן אירוע משני להתייבשות והיו לזה גם סימנים בבדיקות הדם. לא יכלנו לשלול בוודאות שאין הפרעת הולכה חולפת לכן נהגנו כפי שהיינו נוהגים בכל מטופל אחר שמגיע באותו מצב".

ביבי נתניהו שיבא קוצב לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד