כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מחאה משתקת

בכירי המשק נערכים לעצירתו: "נעשה הכל כדי למנוע את החקיקה"

פורום העסקים, הודיע כי בתום דיון חירום הוחלט להיערך לעצירת המשק | ההסתדרות תתכנס שוב בשעה 16.00 ל"קבלת החלטות בדבר המשך הצעדים"

בכירי המשק נערכים לעצירתו: "נעשה הכל כדי למנוע את החקיקה"
הפגנת שמאל בתל אביב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פורום העסקים, שכולל כמאה וחמישים בכירים במגזר העסקי הודיע הבוקר (ראשון) כי "בתום דיון חירום הוחלט להיערך לעצירת המשק. בעקבות הדיון הצפוי היום בהסתדרות, הוחלט בינתיים להמתין להחלטתם. אנו מבהירים כי בכל מקרה - נעשה הכל, כולל השבתה על פי דין, בכדי למנוע חקיקה חד צדדית הפוגעת אנושות בכלכלה ומפרקת את צבא העם".

אתמול בלילה, לאחר מספר שעות, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי, קיימו דיון המיוחד בבית ההסתדרות בדבר הצעדים בעקבות הרפורמה המשפטית שמקודמת בכנסת. בסוף הדיון החליטו כי במידה והצדדים לא יגיעו לפתרון מוסכם על פי הצעתם עד לשעה 16:00, יתכנסו שוב לקבלת החלטות בדבר המשך הצעדים.

השניים מסרו בתום הדיון: "נמשיך לעשות הכל כדי למנוע את הקרע והשיסוע בעם. אנו פועלים גם בשעות אלה אל מול כל הגורמים המעורבים, בניסיון להביא בשורה שתאחד את השורות. אין לנו מדינה אחרת ואנו רואים עין בעין את הסכנה הניצבת לביטחון המדינה. נמשיך להעמיד את עצמנו לכל מאמץ שיביא למניעת מלחמת אחים, ערב ט׳ באב".

משק מחאה השבתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד