כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נסראללה האשים את המוסד

סגנו של נסראללה: "הציונות הזויה - יש לגרש את השגריר השוודי"

בתגובה לשריפת הקוראן בידי קיצונים באירופה, סגן המזכיר הכללי של חיזבאללה אמר כי "הקוראן הקדוש בא לידי ביטוי בחיי המוסלמים, והמערב והציונות, שחושבים שהם הורסים את הדברים הקדושים לאיסלאם על ידי שריפת עותק של הקוראן, הם הזויים"

סגנו של נסראללה: "הציונות הזויה - יש לגרש את השגריר השוודי"
שריפת הקוראן בדנמרק צילום: צילום מסך

השייח נעים קאסם, סגן מזכ"ל חיזבאללה בלבנון, אמר בנאומו, שנערך במטה המועצה האסלאמית העליונה של השיעים, על "מעשיהם המגעילים של אנשי המערב". למרבה הצער הוא אמר, "ישנם כמה פקידים ששמרו את הקוראן אצלם אך לא פתחו אותו עדיין ואינם ממלאים אחר תורתו של הספר הקדוש הזה".

השייח' נעים קאסים הדגיש כי "אויבי האסלאם אינם יכולים לסבול את הקוראן שהוא אוצר הגדול, ולכן הם ניסו להרחיק אותנו מהקוראן בדרכים שונות. למרות שהאויבים הצליחו ליצור חרדה והמרדה בעולם האסלאמי והם השתמשו בכל מאמציהם לקדם שחיתות בקרב הדור הצעיר ולהרחיקו מהקוראן, הם לעולם לא יכלו למנוע את התפשטות תורתו של הקוראן בחיי המוסלמים".

סגן המזכיר הכללי של חיזבאללה הצהיר, כי "למרות המרדה שנגרמה על ידי האויבים, אנו רואים שהאסלאם מתעורר שוב כדי שהקוראן הקדוש ותורתו יוכלו לבוא לידי ביטוי בחיי המוסלמים. הנושא הזה גורם נזק רב לאויבים והם יודעים היטב שאנחנו חזקים מהם. בני הנוער שלנו פנו לקוראן ופנו אליו ודבקו בתורת הקוראן. הצעירים הללו שלנו השיגו הישגים רבים על ידי פנייתם ​​לקוראן והאויבים לא יכלו ליישם את תוכניותיהם".

הוא המשיך: "שריפת עותק של הקוראן הקדוש מול שגרירות מדינה אסלאמית ומול כלי תקשורת בעולם בתואנה של חופש הביטוי היא מעשה מגעיל להעליב מוסלמים וכל בן אדם חופשי עלי אדמות. כי בני המערב מנסים להתעמת עם הדברים הקדושים על ידי שריפת הקוראן הקדוש ללא כל סיבה או תירוץ. בינתיים שוודיה היא לא המדינה האירופית היחידה שמפרה את הקודש, אבל גם רוב מדינות אירופה הולכות באותה דרך".

השייח' נעים קאסם אמר, שגם "הציונים נמצאים באותה דרך ומאמינים שאם הם נוקטים בפעולות פרובוקטיביות נגד המוסלמים ומעליבים אותם ושורפים דפים מהקוראן הקדוש, אז הם כביכול הרסו את המקומות הקדושים לאסלאם" השייח משקר בלי למצמץ מאחר וגורמים ישראלים יצאו נגד ביזוי הקוראן. קאסם המשיך: "הם הזויים, הקוראן הוא הספר הקדוש שלנו ויישאר הספר הקדוש שלנו. אנו מבקשים מממשלת לבנון לגרש את השגריר השוודי. אנחנו גם מבקשים ממדינות ערביות ואסלאמיות אחרות לחשוב על הנושא הזה ולנקוט פעולה זו כדי שתושבי המערב יידעו שאנחנו לא צריכים אותם ואנחנו לא רוצים אף אחד שיעליב את קדושותינו".

חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, אמר בתגובה לשריפת הקוראן בשוודיה ובדנמרק, כי כל מדינות ערב והאסלאם חייבות לגרש את שגריר שבדיה, "בעקבות התעקשות ממשלת שוודיה לתמוך בחילול הקוראן הקדוש", והדגיש: "אם שבדיה תמשיך להיות מארחת לאסלאם בגישה המוסלמית הזו, היא תמשיך להיות מדינה מוסלמית בגישה זו. יש גם הערכות שמראות שהמוסד עומד מאחורי האירועים בשוודיה".

 

חסן נסראללה קוראן שוודיה דנמרק חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד