כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יחד עם השדרן הוותיק

הקומיקאי שהפתיע בתמיכתו ברפורמה יגיש תכנית חדשה

גולדשטיין שעורר בשבועות האחרונים סערה בעקבות תמיכתו ברפורמה מצטרף לרשת ב', עם תוכנית שיגיש לצד השדרן הוותיק יאיר ויינרב. כל הפרטים

הקומיקאי שהפתיע בתמיכתו ברפורמה יגיש תכנית חדשה
שי גולדשטיין מניח תפילין צילום: מתוך פייסבוק

הקומיקאי והשדרן שי גולדשטיין הודיע בשבוע שעבר על חזרתו לרדיו. בחשבון הטוויטר שלו שיתף תמונה שלו באולפן וכתב "בקרוב. אני חוזר לרדיו". היום (ראשון) התפרסמו פרטים נוספים על התוכנית, שתשודר ברשת ב'. לצידו של גולדשטיין, יגיש את התוכנית השדרן הוותיק יאיר ויינרב.

גולדשטיין עורר בשבועות האחרונים סערות בשל פעילותו ברשתות החברתיות ובעיקר בטוויטר, שם הוא מביע עמדות נגד המחאה בעניין הרפורמה המשפטית.

גולדשטיין יצא באחרונה נגד ההסתה החמורה נגד המגזר החרדי. בפוסט בו הוא התייחס לסערה שקמה בעקבות התיעוד בו אישה תקפה חסיד חב"ד שזיכה יהודים בהנחת תפילים בכיכר הבימה בתל אביב כתב כי "אתם לא רוצים אותם עם שולחן של תפילין ברחוב שלכם, אתם צועקים עליהם ומגרשים אותם, אבל כשהם מגיעים - כזק"א או איחוד הצלה - ראשונים לטפל בכם אחרי פיגוע, אתם לא מגרשים אותם הא?"

הוא הוסיף: "ואחר כך כשאתם צריכים חס וחלילה קביים אתם הולכים ליד שרה, לא? אז מה יש לכם? תגידו, לא נמאס לכם מדו פרצופיות?

יחד עם פוסט מפרסם גולדשטיין תמונה בה הוא נראה מניח תפילין כשלצידו יהודי חרדי.

כזכור, בשיא ההסתה הפוליטית נגד התקציבים שקיבלו החרדים בהסכם הקואליציוני, פרסם הקומיקאי סרטון תמיכה בחרדים. "היום התעוררתי וגיליתי על הבוקר שהיום זה 'יום שנאת החרדים'. כך הודיעו לי בכל הרשתות החברתיות בכל הערוצים, הכול מלא בשנאת חרדים כי החרדים הצליחו להשיג יותר כסף עבור מוסדות החרדים שלהם", אמר גולדשטיין.

שי גולדשטיין רשת ב'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד