כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

כך תקבלו הלוואה מהירה מכל הבנקים

הלוואה היא אחד הכלים הפיננסיים הבסיסיים והחשובים ביותר המאפשרים לכולנו לבצע פעולות מסוימות כמו רכישת בית או רכב, ניצול הזדמנות עסקית, סגירה של האוברדרפט וכיוצ"ב. כיום, אינכם מוגבלים אך ורק לבנק בו אתם מחזיקים חשבון – בנקים מסוימים מעניקים הלוואות בתנאים אטרקטיביים גם ללקוחות בנקים אחרים, בהליך פשוט ומהיר.

כך תקבלו הלוואה מהירה מכל הבנקים
הלוואה בנקאית צילום: FREEPIK

כיצד ניתן לקבל הלוואה גם מבנק שאינכם לקוחות שלו (אינכם מחזיקים בו חשבון) ומתי כדאי לעשות זאת? מהם היתרונות של שוק פיננסי פתוח בו בנקים מעניקים הלוואות גם ללקוחות בנקים אחרים?

קבלת הלוואה מהירה בהליך פשוט, גם למי שאינו לקוח הבנק

בניגוד למה שרבים מאיתנו עשויים לחשוב, כמה מהבנקים הגדולים והמובילים במשק הישראלי כיום אינם מגבילים את השירותים הפיננסיים וההלוואות שהם מעניקים ללקוחותיהם הקבועים בלבד. לפחות חלקם מציעים אפשרות של הלוואה ללקוחות כל הבנקים , ללא יוצא מן הכלל. כך, גם אם אתם מחזיקים חשבון בבנק מסוים, זקוקים להלוואה ואינכם מרוצים מתנאי ההלוואה שהבנק מציע לכם, אתם יכולים לפנות לבנקים אחרים ולקבל מהם הצעות טובות יותר.

כיצד זה נעשה? ובכן, מבחינה טכנית מדובר בהליך פשוט ביותר. לפחות בחלק מהבנקים, ניתן להגיש בקשה עבור הלוואה מהירה וכמעט מיידית  (הניתנת בתוך ימים ספורים בלבד) בהליך דיגיטלי  מלא באתר הבנק, לפחות כאשר מדובר בשלבים הראשונים והחשובים ביותר של הבקשה. באתר הבנק יבקשו מכם למלא פרטים אישיים על מנת שהבנק יוכל לזהות אתכם ולבדוק את מצבכם הפיננסי, וכך לתת אישור עקרוני אשר לאחריו הכסף כבר יכול לעבור אליכם במהרה. זה באמת עד כדי כך קל, פשוט ונוח.

כל שצריך לעשות זה לבדוק האם בנק מסוים פתוח להעניק הלוואות גם ללקוחות בנקים אחרים. כאמור, כיום לפחות כמה מהבנקים המובילים והגדולים בישראל מציעים אפשרות זו.

יתרונות משמעותיים לשוק הלוואות ופיננסים פתוח וחופשי

מצב זה של שוק פיננסים חופשי ופתוח יחסית בו בנק יכול להעניק הלוואה ללקוחות כל הבנקים, ולא רק ללקוחותיו שלו, הוא מצב מצוין בראש ובראשונה עבורנו – הצרכנים. מדוע?

במילה אחת – תחרות!

כאשר כל בנק גדול ואמין רשאי להעניק הלוואות ללקוחות כל הבנקים השונים, שוק ההלוואות בעצם הופך תחרותי יותר והמרוויחים העיקריים מכך הם הצרכנים – האנשים המעוניינים לנטול הלוואה מהבנק. לכן ניתן למצוא הלוואות בתנאים אטרקטיביים ותחרותיים יותר ויותר, הלוואות הניתנות בריביות מצוינות יחסית, הליכים מהירים ויעילים להגשת הבקשה ולקבלה של ההלוואה עצמה וכיוצ"ב. הלוואה מהירה, הניתנת בתוך כמה ימים בלבד, היא שירות אשר ממש מציל הרבה מאוד אנשים הנדרשים לסכום גדול ונזיל באופן מיידי, שירות אשר לא היה קיים בצורה זו בעבר. חלק גדול מהסיבה לאפשרויות המגוונות של הלוואות יעילות ונוחות שניתן לקבל כיום, הוא כמובן התחרות בענף הבנקאות והפיננסים. כאמור, המרוויחים העיקריים מכך הם בראש ובראשונה אנחנו – הצרכנים ונוטלי ההלוואות...

הלוואה בנקאית הלוואה חוץ בנקאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד