כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פגיעה חמורה

מזעזע: ראש הכולל קרס ומשפחתו נקלעה למצוקה קשה

בעיצומו של מסע לגיסו כספים הובהל ראש הכולל לבית החולים • הרופאים העידו: מצוקה קשה גרמה לפגיעה חמורה בבריאותו • המשפחה נותרה חסרת כל, וראש הכולל מנוע מלגייס כספים בגלל ציווי הרופאים • הגאון רבי גואל אלקריף שליט"א נרתם לעזרתו ומבקש מהציבור לתרום לו כמיטב היכולת

מזעזע: ראש הכולל קרס ומשפחתו נקלעה למצוקה קשה
אשפוז צילום: unsplash

דרמה של ממש התחוללה בימים האחרונים, לאחר שראש כולל חשוב מאוד, קרס במהלך נסיעה ברחבי העולם, לצורך גיוס כספים לטובת הכולל שבראשו הוא עומד כבר שנים רבות.

מדובר באחד מגדולי תלמידי החכמים, מרביץ תורה שהעמיד תלמידים הרבה, בהם מורי הוראה ומרביצי תורה גדולים בעצמם.

להצלת נפשות הקליקו כאן>>>

באחרונה נאלץ לצאת אל מעבר לים כדי לגייס כספים לטובת החזקת כולל והאברכים הלומדים בו ביגיעה רבה, אלא שבמהלך הנסיעה קרס והובהל לבית החולים, שם העידו הרופאים כי מצבו הרפואי נגזר מהמצוקה הקשה שהוא חווה בגלל העול המוטל על כתפיו עם ניהול המוסדות שהקים.

המשפחה מודאגת מאוד ממצבו של ראש הכולל, משום שהוא אינו מוכן להניח מידיו את עול הדאגה לאברכים וחושש שהם יגיעו לפת לחם חלילה וחס. עם זאת, הרופאים מחייבים אותו לנוח ואוסרים עליו לעסוק בפעילות של גיוס כספים.

גם מצבה של המשפחה עצמה הורע מאוד, והמצוקה הגדולה נגעה ללבו של מזכה הרבים הגדול הגאון רבי גואל אלקריף שליט"א, שהחליט להירתם לעזרתם ולעזרתו של מרביץ התורה הגדול.

הרב אלקריף אשר דרשותיו הפכו לשם דבר, והמונים נוהרים לשמוע את דברותיו המתוקות בכל עת מצוא, יצא בקריאה חריגה ונרגשת, בה הוא מעיד כי הוא מכיר את המקרה מקרוב ויודע עד כמה הצורך נחוץ ודחוף.

בקריאה קדושה לשומעי לקחו ולכל יהודי באשר הוא, מבקש הרב אלקריף שליט"א מכל מי שיכול, לבוא לעזרת תלמיד החכם השקוע בצרה ובסכנת נפשות של ממש.

"אפשר לתרום סכום לצדקה, ומכוחו של הסכום הזה יעמדו מוסדות תורה וחסד, תינצל משפחה שלמה, יינצלו חייו של תלמיד חכם עצום הנמצא בסכנת נפשות", אומר הגר"ג אלקריף.

"כל יהודי ישתדל לקחת את המצוה הזאת שהקב"ה זימן לידיים שלנו, להציל תלמיד חכם מסכנת נפשות ולהציל משפחה שלמה ונזכה כולם לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן ואמן".

להצלת נפשות הקליקו כאן>>>

ראש כולל קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד