כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
21 סירות מנוע

העבריינים השתלטו על החניון בכנרת: זה מה שחיכה להם

שוטרי המחוז הצפוני ומתפ"א בשיתוף הרשות לאכיפה במקרקעין ורשות המיסים ביצעו תפיסה פלילית של 21 סירות החונות בחניון לא חוקי בכנרת עליו השתלטו עבריינים

הסירות בחניון
הסירות בחניון צילום: דוברות המשטרה והרשות לאכיפה במקרקעין

שוטרי המחוז הצפוני בשיתוף שוטרי מנהלת תיאום פעולות אכיפה (מתפ"א), מפקחי מחוז צפון של הרשות לאכיפה במקרקעין ועובדי פקיד שומה טבריה מרשות המיסים ביצעו היום (ראשון) תפיסה פלילית של סירות החונות בחניון "חוף מאיר", אליו פלשו גורמים עבריינים ועושים בו שימוש אסור.

במהלך הפעילות, תפסו הכוחות 21 סירות מנוע, כאשר בנוסף 2 בעלי סירות פינו את הסירות באופן עצמאי ועוד 17 התחייבו לפנות את הסירות באופן עצמי תוך מתן ערבויות. הסירות הועברו לאכסון ובהמשך ישוחררו בכפוף להתחייבות מצד בעלי הסירות שלא להחזיר אותם למגרש הבלתי חוקי.

הפעילות מצטרפת לסדרת מבצעים ופעילויות משותפות שקיימו משטרת ישראל והרשות לאכיפה במקרקעין בחודשים האחרונים באיזור חופי הכנרת.

"משטרת ישראל והרשות לאכיפה במקרקעין ימשיכו את פעילותן בנושא אכיפת ההשתלטויות הבלתי חוקיות בחופי הרחצה ובכלל, על מנת למנוע פעילות הפוגעת בגישה החופשית של הציבור למשאבי הטבע, תוך שימוש בכלל הכלים הנדרשים לשמירה על שלום ציבור המתרחצים".

 

 

 

עבריינים כנרת חוף חניונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד