כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מעדיפים את המקור

לאחר ההצלחה הראשונית: משתמשים נוטשים את המתחרה ל'טוויטר'

מיד לאחר השקת האפליקציה החדשה תוארה בתור המחליפה של  'טוויטר' היא זכתה להצלחה והגיעה ל-43 מיליון משתמשים, כעת מנין המשתמשים הפעילים עומד על 13 מיליון בלבד

לאחר ההצלחה הראשונית: משתמשים נוטשים את המתחרה ל'טוויטר'
אילוסטרציה צילום: unsplash

מספר המנויים המשתמשים ברשת החברתית 'ת'רדס' (Threads) של חברת 'פייסבוק', צונח כבר בשבוע השני ברציפות. בסוף השבוע האחרון הוא אף נהיה נמוך בכ-70% מהשיא שנרשם ב-7 ביולי.

ה'וול סטריט ג'ורנל' חשף את הנתונים המלאים ולפיהם, מספר המשתמשים הפעילים באופן יומי ברשת 'ת'רדס' עמד בשבוע שעבר על 13 מיליון. זאת, לעומת שיא של כ-43 מיליון משתמשים פעילים ביום. בנוסף לכך, משך  הזמן זו הגולשים נמצאים באפליקציה ירד גם הוא מ-19 דקות בממוצע ביום ל-4 דקות. מן העבר השני ברשת המקורית, טוויטר, בינתיים, היקפי השימוש נשארו ללא שינוי משמעותי, עם 200 מיליון משתמשים פעילים באופן יומיומי וזמן פעילות של כחצי שעה ביום ממוצע לגולש.

כזכור, עשרה מיליון משתמשים נרשמו לאפליקציית 'ת'רדס' בשבע השעות הראשונות מהשקתה. משתמשים אף טענו שהאפליקציה יכולה למשוך משתמשי טוויטר שאינם מרוצים מהשינויים האחרונים בפלטפורמה.

ת'רדס (שרשורים = Threads) מאפשרת למשתמשים לפרסם עד 500 תווים, ויש לו תכונות רבות הדומות לטוויטר. מוקדם יותר, צוקרברג אמר ש"שמירה על הפלטפורמה ידידותית תהיה בסופו של דבר המפתח להצלחתה".

טויטר מארק צוקרברג פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד