כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
עלתה לטונים גבוהים

שיחת הנזיפה החריגה של נתניהו בגלנט: "אתה עושה נזק גדול"

האם גלנט שוב ישים רגליים ברגע האחרון לפני חקיקת עילת הסבירות? לפי דיווח הערב התנהלה שיחה יצרית קשה מאוד בין נתניהו לגלנט שבו נזף ראש הממשלה בשר הביטחון: "תפסיק להתנהל כאילו אתה ראש הממשלה. אני מטפל באירוע. תפסיק להתערב" | המתיחות ביניהם חוזרת

שיחת הנזיפה החריגה של נתניהו בגלנט: "אתה עושה נזק גדול"
נתניהו וגלנט צילום: עומר מירון, לע"מ

שיחה קשה ומאוד יצרית התנהלה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שר הביטחון יואב גלנט, שיחה שהיא תוצר של דיווח ב'חדשות 12', שלפיו גלנט "נכנס שוב לאירוע", ומציע לדחות את החקיקה בכמה ימים ואם צריך את כנס הקיץ כדי לגבש הסכמות. 

העיתונאי ירון אברהם מדווח הערב ב'חדשות 12' כי בעקבות ההצעה הזו של שר הביטחון, ראש הממשלה טלפן אליו עוד באותו הערב, לשיחה שעלתה לטונים גבוהים, ובה אמר נתניהו לגלנט דברים ברוח הזאת, כך על פי שני מקורות שמעורים בפרטי השיחה.

‏"אתה חושב שההצעה שלך יכולה להביא תועלת אבל היא עושה נזק גדול. תפסיק להתנהל כאילו אתה ראש הממשלה. אני מטפל באירוע. תפסיק להתערב". אמר נתניהו לשר הביטחון שלו.

לפי ירון אברהם, השיחה הזו מתקיימת בארבע אוזניים, כלומר בניגוד לשיחות אחרות, מקצועיות, ששותפים להן סגל מקצועי צבאי, הפעם זה לא המצב. רק נתניהו וגלנט היו על השיחה הזאת, ועדיין - אנחנו יודעים לספר שנתניהו פשוט יצא מכליו כששמע את ההתערבות הזאת של גלנט.

מאז השיחה הזו היו עוד כמה שיחות בין נתניהו לגלנט, שיחות יותר מקצועיות, שבהן גלנט שיקף לנתניהו את תמונת המצב המדאיגה בצה"ל וספציפית בחיל האוויר. אבל המשבר, זה ברור, בין נתניהו לגלנט, לא הלך לשום מקום. הוא נוכח, קיים ונושם בתקופה קריטית ביותר בכל הזירות.

יואב גלנט בנימין נתניהו נזיפה הרפורמה המשפטית עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד