כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לכל הימנים, זוהי הזעקת אמת!"

האם חברת ההייטק תשלוט בקוצב הלב של נתניהו

האם חייו של נתניהו יהיו מעכשיו תלויים ועומדים בידי קבוצת הייטקיסטים? לפי פעיל שמאל מוכר, קוצב הלב הינו פיתוח ישראלי וניתן לשליטה מרחוק

האם חברת ההייטק תשלוט בקוצב הלב של נתניהו
בנימין נתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

פעיל השמאל עורך הדין ברק כהן, טוען שקוצב הלב שהושתל בליבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו פותח על ידי חברת הייטק ישראלית שיכולה בעצם לשלוט בו מרחוק וכך רומז שחייו של ראש ממשלת ישראל תלויים בידיהם של קבוצת הייטקיסטים מתנגדי הרפורמה המשפטית.

כהן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לכל הימנים, זוהי הזעקת אמת! מסתבר שקוצב הלב שהושתל בלבו של ביבי - אינו קוצב לב רגיל. מדובר בפיתוח של חברת הייטק בשם heart control (שליטה בלב). מכשיר שניתן לשליטה מרחוק".

"ועכשיו תקשיבו טוב, יזמי החברה והמשקיעים שלה - הם מראשי המחאה בקפלן. הם הולכים לשלוט בלב שלו מרחוק!!!". כך הזהיר הפעיל ששמו עלה לכותרות בשנים האחרונות כמי שנטפל בין היתר לאבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ולאפי נווה, כשהתמודד בשנית על ראשות לשכת עורכי הדין.

כזכור ראש הממשלה נתניהו הגיע בשעת לילה מאוחרת של מוצ"ש לבית החולים שיבא בתל השומר, שם עבר השתלת קוצב לב ומאז הוא עדיין מתאושש בבית החולים וצפוי להשתחרר במהלך הלילה או בשעות הבוקר כדי שיכול להגיע להצבעה בכנסת.

ברק כהן קוצב לב הייטק בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד