י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צובעים לך את החורף עם טאצ' • צפו בהשקת הקולקציה

טאצ' משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2014-15 בהפקת אופנה מושקעת וייחודית

צילום: אלכס ליפקין
צילום: אלכס ליפקין

רשת מעצבות האופנה טאצ' גאה להשיק את קולקציית סתיו-חורף 2014/15 בהפקת אופנה מושקעת וייחודית תחת הקונספט: "צובעים לך את החורף".

את ההפקה המרשימה ניתן לראות באתר: www.touchFashion.co.il

פלטת הצבעים בקולקציה שוברת את מיתוס צבעי החורף ומציגה טאצ' צעיר ורענן. את הצבעים הכהים מחליפים צבעים נועזים, חזקים וחמים המשווים מראה ייחודי המשתלב באלגנטיות יחד עם פלטת הצבעים המונוכרומטית הקלאסית.

קולקציית הסתיו-חורף של טאצ', עוצבה בהשראת מגמות האופנה המובילות בעולם תוך בחינה מעמיקה של היבט הנוחות כדי לתת ללקוחה את התחושה הטובה ביותר.

הקולקציה שומרת על קווים קלאסיים ונקיים מחד ומאידך מעיזה להציג פריטים יחודיים ואלגנטיים. היא כוללת מגוון פריטים ודגמים המתחברים לכדי סיפור אופנתי, המתאר את האישה הדינמית, העצמאית ואנינת הטעם של העידן החדש.

הקולקציה רחבה ועשירה וכוללת מבחר דגמים במגוון סגנונות החל בפריטים יום-יומיים ואורבניים ועד לדגמי ערב אלגנטיים לארועים. העונה תוכלו למצוא בקולקציה, חצאיות פעמון גבוהות מותן, שמלות נקיות היוצרות על צללית מאופקת וסולידית, שמלות עדינות ורכות במראה רומנטי במגוון אורכים ושמלות ערב קלאסיות לאירועים. זאת לצד מבחר אקססוריז שיקיים וטרנדיים התואמים להשלמת המראה הכולל (Total Look).

הקולקציה של טאצ' משלבת מגוון טקסטורות ובדים באיכות בלתי מתפשרת, ומתאימה לנשים בעלות תודעה אופנתית גבוהה, המקפידות על ייחודיות וסגנון אישי.




























צילום: אלכס ליפקין הפקה: גילי לוונשטיין סטיילינג: סיון חיימי
דוגמנית: שני ליולי איפור: אורטל אלימלך שיער: פדורו ישניאקוב ללוריאל

ניתן להשיג בחנויות הרשת:
רחוב יצחק שולאל 18 ירושלים רחוב רבי עקיבא 19 בני ברק
נשים אופנה בגדים סטייל הפקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד