כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יצאו בשלום

שלושה עיתונאים הותקפו באלימות: בקבוק זכוכית לראש

שוב זה קורה. שלושה עיתונאים משלושה ערוצים שונים בישראל הותקפו הערב בהפגנת הימין ההמונית בתל אביב. אחד העיתונאים ספג בקבוק זכוכית על ראשו, אחרת ספגה מהלומות על רכבה כשניסתה לפלס דרך הביתה | ארגון עיתונאים גינה את המעשים.

שלושה עיתונאים הותקפו באלימות: בקבוק זכוכית לראש
מחאת הימין בתל אביב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שלושה עיתונאים משלושת הערוצים 11, 12 ו-13, הותקפו הערב בהפגנת הימין ברחוב קפלן בתל אביב.

מ'חדשות 12' נמסר הערב כי "כתב חדשות 12 גלעד שלמור הותקף בידי מפגינים במחאת התמיכה ברפורמה הערב בקפלן. כוחות משטרה חצצו בין צוות חברת החדשות וכתבנו ובין המפגינים".

ארגון העיתונאים והעיתונאיות פרסם הודעה שבה נכתב: "הארגון מגנה את תקיפת כתב חדשות 12 גלעד שלמור במהלך סיקור הפגנת תומכי הרפורמה. אין מקום לגילויי אלימות כלפי עיתונאים וצוותי תקשורת. אנו מודים לצוותי המשטרה על ההתערבות ופעולת החציצה המהירה".

זמן קצר לאחר מכן דיווח העיתונאי רן בוקר כי כתב 'כאן חדשות', איציק זוארץ נפגע בראשו מבקבוק שנזרק לעברו בעוצמה בעת ששהה בעמדת שידור של 'כאן 11' בהפגנת תומכי הרפורמה ברחוב קפלן. מצבו טוב והוא חזר לשדר.

שעתיים אחר כך הוציאה חברת החדשות של ערוץ 13 הודעה שבה נכתב: "מגישת חדשות 13, נגה ניר נאמן, הותקפה ברכבה לאחר השידור בהפגנת תומכי הרפורמה בקפלן כשקבוצת מפגינים חסמה את דרכה ודפקה על רכבה באלימות".

תקיפת עיתונאים הפגנת ימין הפגנת פעילי ימין תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד