ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

על סף פיצוץ: ב'דגל' נערכים למלחמת השבת

מזכירות 'דגל התורה' תתכנס לישיבת חירום עם ח"כי התנועה, במטרה להחליט על דרכי המאבק בחילולי השבת הגואים בירושלים • על הפרק: קיום מעמד מחאה המוני, יחד עם 'אגודה' וש"ס • "חוק עזר עירוני לא נאכף על ידי העירייה. גם תושבים חילונים ודתיים פונים ומביעים את מחאתם וזעקתם על ההפרעות למנוחה בשבת"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

בשל הגידול בחילולי השבת בירושלים, תתכנס מחר (ג) מזכירות דגל התורה לישיבת חירום כדי לדון בנושא בהשתתפות חברי הכנסת של התנועה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בדגל התורה קיים זעם רב על עיריית ירושלים שאינה אוכפת מספיק את חוק העזר העירוני למניעת חילולי שבת ברחבי העיר.

המשתתפים ידונו בדרכי המחאה.

לדברי העסקנים המעורבים בנושא, רצוי לקיים הפגנת מחאה גדולה. אם אכן תתקבל ההצעה - היא תובא לאישור גדולי התורה בתקווה לקיים הפגנה מאוחדת עם כל החוגים בירושלים כולל אגודת ישראל וש"ס.

גרום בכיר בדגל התורה אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "לצערינו הרב שבת קודש בירושלים הפכה מזמן להיראות כימי חול. ביום שבת נפתחו חנויות חדשות, והכל בניגוד לחוק עזר עירוני שלא נאכף על ידי העירייה. גם תושבים חילונים ודתיים פונים ומביעים את מחאתם וזעקתם על ההפרעות למנוחה בשבת. אין כל ספק שאם המצב העכשוי ימשך - יהיו חייבים לעשות משהו".

בין השאר מונה אותו גורם שורה ארוכה של מסעדות שנפתחו לאחרונה, ובהן מסעדות ברחובות בצלאל, עזה ושמואל הנגיד.
מסעדה הפגנה ירושלים שבת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד