י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המשטרה: גליק לא התלונן על איומים ברצח

בניגוד לטענות מקורביו בתקשורת, במשטרה מכחישים ואומרים: "יהודה גליק לא התלונן מעולם על איומים על חייו"

המשטרה: גליק לא התלונן על איומים ברצח
פייסבוק

בעקבות הפרסומים השונים בעניין התלונות שהגיש יהודה גליק למשטרה, בעקבות גורמים מוסלמים הקשורים להר הבית שאיימו על חייו, מבהירים הערב (ב) במשטרה כי "בבדיקה שבוצעה במשטרת מחוז ירושלים אותרו 16 תלונות שהגיש יהודה גליק בין השנים 1995-2014 בגין עבירות שונות. אף לא אחת מהתלונות התייחסה לאיומים על חייו".

במשטרה אומרים עוד כי ביוני 2014 הובאה לידיעתו של גליק התבטאות שנשמעה בשטח הר הבית, אודות כוונה להתנכל לו במהלך ביקוריו בשטח ההר. "הובהר לו כי המשטרה תמשיך ללוותו בביקוריו בהר הבית ואף עצרה חשודים שניסו להתנכל לו במהלכם, ולכך התייחס מפקד מרחב דוד בשיחתו עם מר גליק שהוקלטה ופורסמה בתקשורת".

אסף פריד, מי שמחליף בימים אלו את יהודה גליק המאושפז במצב קשה בבית החולים, אומר בתגובה "יהודה גליק הוציא מכתבים למפכ"ל המשטרה ולשר לביטחון פנים, בהם התריע מפורשות שמאיימים על חייו, מכתב רשמי שנשלח ללשכות האמורות".

בתוך כך, מצבו של יהודה גליק ממשיך להשתפר. פרופסור פתחיה רייסמן, מנהל המחלקה הכירורגית בשערי צדק. התייחס הבוקר למצבו "סיימנו הבוקר את הניתוח הרביעי שכלל שחזורים ותיקונים של פגיעות בטן וזה יאפשר לנו בימים הקרובים להתחיל להעיר אותו. אנו מאוד מקווים שבימים הקרובים יהיה אפשר לגמול אותו מהנשמה", אמר רייסמן.

הרופאים מקווים בימים הקרובים לגמול אותו ממכונת ההנשמה ולהעירו בהדרגה. "חשוב להבין שהוא עדיין לא יצא מכלל סכנה ויש עוד צפי אפשרי לכל מיני מהמורות בדרך, יחד עם זאת, אין לנו עדות לנזק נוירולוגי משמעותי ואנו מקווים שבסוף התהליך הזה הוא יוכל לחזור לתפקוד מלא".

אתמול בוועדת הפנים של הכנסת אמר המפכ"ל: "האירוע ביום חמישי האחרון של ניסיון הרצח של יהודה גליק היה בעיניי חציית כל הקווים בהקשר של המרקם העדין והרגיש סביב סוגיות הר הבית. מעשה הטרור הנפשע הזה חייב אותנו להבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים שלא נהיה מוכנים לספוג אירועים שכאלה. בהזדמנות זו אני שולח לו החלמה מהירה ומלאה".
משטרה גליק רצח התנקשות הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד