כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
האמת תצא לאור?

ה-FBI שחרר מידע המפליל את ג'ו ביידן ובנו האנטר בשחיתות

מסמך שנחשף לציבור מעלה חשד כלפי הנשיא האמריקני ובנו כי היו שותפים למעשי שחיתות כלכליים בעת כהונת האב בתפקיד סגן הנשיא. הבית הלבן מכחיש את האישומים נגד הנשיא וטוען, כי זה חלק ממרדף רפובליקני אחריו

ה-FBI שחרר מידע המפליל את ג'ו ביידן ובנו האנטר בשחיתות
האנטר ביידן צילום: צילום מסך

מסמך שפורסם על ידי ה-FBI האמריקני מעלה, כי קיים חשד נגד הנשיא ג'ו ביידן ובנו האנטר שנטלו שוחד בעת שכיהן בתפקיד סגן הנשיא. כבר בעת הבחירות לנשיאות 2020 היה בידיהם של הכוחות כדי להפליל את הנשיא, אך שחררו את המידע רק כעת לאחר לחץ שהפעילו הסנאטור צ'אק גרשי ונציג בית הנבחרים ג'יימס קומר הרפובליקנים.

החשד העולה נגדם הוא, כי האנטר ביידן עבד לחברה אוקראינית כדי לעזור לה בבעיות העולות בחברה מדי פעם – כאשר לא ברור במה מדובר, ומנכ"ל החברה צוטט, כי שילם 5 מיליון דולר לביידן אחד ועוד 5 מיליון דולר לביידן אחר. המנכ"ל אף פקפק ביכולותיו המקצועיות של האנטר, אך השאירו בתפקיד כדי שהכל בחברה יישאר תקין.

באותה תקופה ביידן האב לחץ להביא לפיטוריו של התובע הכללי באוקראינה ויקטור שוקין, שהיווה איום על השחיתות שהתנהלה בינם לממשל, ואף איים כי אם לא תעשה זאת, היא לא תקבל סיוע מארה"ב של לא פחות ממיליארד דולר, דבר שהיה גורם מכריע שהביא לפיטוריו של שוקין.

הבית הלבן מכחיש את האישומים נגד הנשיא וטוען, כי זה חלק ממרדף של הרפובליקנים להצמיד לנשיא תדמית שלילית ואשמות שווא.

ג'ו ביידן האנטר ביידן חוקרי FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד