י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"להעביר החקיקה כמות שהיא"

עוצמה יהודית נגד ניסיונות הפשרה: "אין לנו מנדט לבצע ריכוכים"

בעוצמה יהודית דחו את ניסיונות הפשרה ומטעם המפלגה נמסר: "אין לנו מנדט לבצע "ריכוכים" בחקיקה שתכליתם למעשה אחת: לעקר אותה מתוכנה". גם השרה גלית דיסטל אטבריאן הודיעה כי היא מתנגדת לפשרה

עוצמה יהודית נגד ניסיונות הפשרה: "אין לנו מנדט לבצע ריכוכים"
איתמר בן גביר צילום: Flash90

בעוצמה יהודית דחו הבוקר (שני) את ניסיונות הפשרה של נשיא המדינה במטרה להביא להסכמה על החוק לצמצום עילת הסבירות.

מטעם המפלגה נמסר: "אין לנו מנדט לבצע "ריכוכים" בחקיקה שתכליתם למעשה אחת: לעקר אותה מתוכנה ולהפוך אותה לנטולת כל השפעה ממשית - ובוודאי שאין לנו מנדט לכל התחייבות לדחות את המשך הרפורמה אותה העניק לנו הציבור מנדט עצום להעביר".

עוד נמסר: "מי שמנהל את מדינת ישראל היא ממשלת ישראל - לא שקמה ברסלר ולא אהוד ברק. יש להעביר את החקיקה כמות שהיא ולאחריה להמשיך הלאה".

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן כתבה אף היא נגד הפשרה והסבירה: "למה אני מתנגדת לפשרה? בגלל הפנים והרולים של גלי בהרב מיארה. בגלל שכבר שלושה ימים כל הפוליטיקאים של הימין צריכים לעמוד עם הפנים אל הקיר ולהתנצל מעומק הלב על זה שמישהו העיר הערה על הפריזורה של היועצת המשפטית לממשלה.

‏בגלל שכשהפוליטיקאיות מהימין נקראות זבל עופות, בהמות צווחות, שפחות של קיסר, פרחות עם בלונד צבוע או הצאצאיות של גבלס - אף עיתונאי לא מעמיד אף אחד עם הפנים אל הקיר. ‏בעיקר בגלל שברוב המקרים העיתונאים עצמם אומרים את זה. ‏ואף אחד לא ממשמע אותם. ‏כי זה מותר. ‏כי פוליטיקאיות ימניות נמצאות בתחתית שרשרת המזון.

‏ואם הן מזרחיות אז הן צריכות גם לחטוף שבעתיים וגם להתנצל שבעתיים כשמישהו מעז לומר מילה על התסרוקת של אישה עם עור בהיר ושיער בהיר שהאליטה אוהבת.

‏אני סיימתי עם זה. אני כל כך סיימתי עם זה. ‏לא מוכנה יותר לחיות במדינה שבה מותר לכנות חצי עם "מכונת רעל" באדישות נונשלנטית כאילו שזה שם התואר הרשמי שלנו בהגדרה במילון, אבל אם מישהו מעז לומר שלום לבן דוד של האיש שתלה את השלט "שמאלנים בוגדים," אז הוא כבר לא יכול לצאת מהבית.

‏סליחה אליטה יקרה, אבל הדם שלך לא כחול יותר מדמם של "פשוטי העם". ומה שניצב כעת על השולחן בינינו הוא לא תיקון עילת הסבירות שאהרון ברק, יאיר לפיד וגדעון סער תמכו בה רק לפני דקותיים. הסיפור האמיתי כאן הוא הכנעה. ‏אתם רוצים להכניע. ‏אתם רוצים להוריד על הברכיים את אלה שניצחו אתכם בבחירות. ‏אתם רוצים לראות אותם מובסים. ‏זה כל הסיפור.

‏הצרה היא שהאנשים האלה שאתם כלכך רוצים להביס, מובסים מלכתחילה. ‏בגלל זה הם הלכו לקלפי. ‏בגלל זה עשרות אלפי נשים מהפריפריה בחרו בנו. ‏בחרו בי. כדי שנלחם כמו אריות על הזכות שלהן להיות שוות, לא מושפלות, לא מוגחכות, כדי שהבלונד אגוז שהן עושות אצל הספר בירוחם יהיה קדוש כמו הבלונד פלטינה של היועצת המשפטית לממשלה.

‏או כדי שהילדים שלהן לא יסורבו ל 8200 או קורס טייס. 2 צדדים של אותו מטבע גזעני. ‏אני לא יודעת מה יוליד היום המורכב והקשה הזה. ‏אני כאן רק כדי לומר דבר פשוט: ‏אסור להיכנע" כתבה.

עוצמה יהודית גלית דיסטל אטבריאן עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד