כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ממשיכה התרחבות רפואת השיניים באלעד

סניף חדש ומשודרג של 'מכבידנט' ייפתח בעוד חודשים לטובת חברי מכבי

תוך חודשים ספורים תסתיים בנייתן של הקומות החדשות במרכז המסחרי "בית גבריאל" ברחוב יוסף קארו בהן ייפתח סניף חדש ומשודרג של 'מכבידנט' בעיר אלעד. שירותי רפואת השיניים המתקדמים של מכבידנט יצטרפו לסניף הקיים באלעד שמעניק שירות מקצועי לתושבי העיר בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וכן לנותני שירות בתחום בריאות השן הפועלים בעיר במסגרת הסכמים עם מכבי שירותי בריאות. "בשורה גדולה לתושבי אלעד".

סניף חדש ומשודרג של 'מכבידנט' ייפתח בעוד חודשים לטובת חברי מכבי
מכבי אלעד מכבידנט צילום: יח"צ

לתושבי אלעד יש עוד סיבה טובה לחייך: בימים אלה נמשכות עבודות הבנייה במבנה שישכן את הסניף החדש והמרווח של מכבידנט במרכז המסחרי "בית גבריאל" ברחוב יוסף קארו. הסניף החדש שעתיד להיפתח בו תוך חודשים ספורים, יעניק שירותי בריאות השן בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויציע שמונה כיסאות טיפול חדשים. אלה יתנו מענה רחב וזמין לחברי מכבי באלעד הנדרשים לטיפולי שיניים מקצועיים.

הסניף החדש של מכבידנט יציע את מיטב שירותי בריאות השן על ידי רופאים ומטפלים מקצועיים, באמצעות אבזור מתקדם ושהות נעימה במתחם רחב ומרווח. הסניף החדש ייפתח עם סיום עבודות הבנייה שנמצאות בעיצומן, והוא יצטרף לסניף הקיים של מכבידנט בעיר ולנותני השירות בתחום בריאות השן המעניקים שירות לחברי מכבי. כל אלה יחד יספקו מעטפת רחבה של בריאות השן לטובת התושבים ויאפשרו זמינות גבוהה בהתאם לביקוש הגובר.

מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "ההתרחבות של מכבי באלעד אינה פוסחת על שירותי בריאות השן, הזוכים לביקוש גובר בקרב התושבים. נמשיך להרחיב את שירותי הבריאות באלעד לטובת התושבים, עם דגש על מקצועיות ושירות בסטנדרטים הידועים של מכבי. מכבידנט מביאה בשורה גדולה לתושבי אלעד שכבר בחודשים הקרובים יוכלו לקבל את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר קרוב לבית". 

מכבי מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד