כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ערב 'בין הזמנים'

מכה לציבור החרדי: העלאת מחירי התחבורה הציבורית - מחר

ימים ספורים טרם היציאה לחופשת בין הזמנים ועל הציבור החרדי ניחתת מכה שתפגע לו בכיס באופן קשה | ובפעם - מחירי התחבורה הציבורית שצפויים לעלות מחר ב12% | הטבלה המלאה

מכה לציבור החרדי: העלאת מחירי התחבורה הציבורית - מחר
אוטובוס אגד בירושלים, אילוסטרציה צילום: מארק נוימן, לעמ

מחירי התחבורה הציבורית צפויים להתייקר כבר מחר (שלישי) ב-12%, כך הודיעו במשרדי האוצר והתחבורה לאפליקציות התשלומים. בנוסף, עליית המחירים תגיע גם לכרטיסי ה"רב קו" בעוד כשבוע, בתחילת החודש הבא. ההודעה, שצפויה לפגוע בעיקר במגזר החרדי הנחשב כצרכן כבד של התחבורה הציבורית, מגיעה ימים ספורים טרם היציאה ל'בין הזמנים', תקופה הנחשבת למרובת נסיעות ברחבי בארץ.

טבלת המחירים המעודכנת | באדיבות N12

לפני כחודש הייתה צפויה להיכנס לתוקפה העלאת המחירים אלא שימים ספורים טרם עליית מחירי התחבורה הציבורית, הושג סיכום בין משרדי הממשלה הרלוונטיים שיאפשר דחייה בהעלאת המחירים. לאחר ההתייקרות, כרטיס נסיעה בודד יעלה 6 שקלים במקום 5.5 שקלים, מחירו כיום, אך העלייה במחירים תחול בשיעור דומה גם על סכומים גדולים יותר. כתוצאה מהסדר נסיעות חודשי או בנסיעות ברכבת מה שיכול להגיע לעשרות שקלים מידי חודש.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב אמרה אז, "קיבלנו בירושה מהממשלה הקודמת תקנה שמעלה את מחירי התחבורה הציבורית ב12% החל מ-1 ליולי. תקנה שחתמו עליה מירב מיכאלי ושר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן. אני פועלת יחד עם שר האוצר סמוטריץ במטרה לדחות את הגזירה ולמנוע את עליית מחירי התחבורה הציבורית. לא יתכן כי ביוקר המחיה הנוכחי המחירים יעלו".

תחבורה ציבורית מדד מחירים עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד