כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

היזמים הבאים בדרך: נפתח הרישום לאקסלרטור הסטארטאפים מעוף טק בניהולה המקצועי של 'קמא-טק'

האקסלרטור יופעל כחלק מתכנית מעוף טק של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה אשר שמה למטרה לקדם יזמות טכנולוגית ביעדי עדיפות לאומית. המחזור הנוכחי יופעל גם בשיתוף פעולה עם תוכנית הסטארטאפים של חברת גוגל

היזמים הבאים בדרך: נפתח הרישום לאקסלרטור הסטארטאפים מעוף טק בניהולה המקצועי של  'קמא-טק'
קמא טק מאיץ הסטארטספים צילום: יח"צ

משרד הכלכלה והתעשייה, באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ובניהולה המקצועי של קמא-טק השיקו מאיץ סטארטאפים - אקסלרטור יחודי - ליזמים ויזמות טכנולוגיים חרדים מכל הארץ.

האקסלרטור יופעל כחלק מתכנית מעוף טק של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה אשר שמה למטרה לקדם יזמות טכנולוגית ביעדי עדיפות לאומית. המחזור הנוכחי יופעל גם בשיתוף פעולה עם תוכנית הסטארטאפים של חברת גוגל.

התוכנית תתקיים בקמפוס קמא-טק בבני ברק ופתוחה ליזמות ויזמים חרדים מכל רחבי הארץ מתוך מטרה לאפשר ליזמים החרדים להגשים את תוכניותיהם בפיתוח הסטארטאפים תוך מתן המעטפת המקצועית הנדרשת, חיבורים למיטב המשקיעים וחברות ההייטק המובילות בארץ ובעולם, ותוך שמירה על אורח חיים חרדי. בימים אלו ההרשמה בעיצומה לתכנית היוקרתית שאורכה כ-8 חודשים, ואליה יבחרו בע"ה כ-14 מיזמים אשר יעברו תהליך מיון והתאמה.

נעמי הימיין-רייש, מ"מ למנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה: תכנית האקסלרטורים נועדה ליצור סביבה יזמית בכל חלקי הארץ, לאפשר פיתוח וצמיחה בסביבת מקום המגורים או הלימודים. האקסלרטורים מייצרים גלי השפעה רבים עבור המשתתפים ועבור הסביבה העסקית הקרובה, ויש להם ערך חברתי כלכלי.

הרב משה פרידמן, מנכ"ל קמא-טק, "אנחנו מזמינים את היזמים החרדים שיש בידם רעיון לסטארטאפ ורוצים לקבל סיוע ממיטב המומחים בארץ, להירשם לתוכנית של מעוף טק יחד עם גוגל ואיתנו, ובכך להצטרף לשורה של מיזמים חרדים שהתחילו את דרכם בקמא-טק וגייסו מאות מיליוני דולרים ממיטב המשקיעים והפכו לחברות ענק בינלאומית ברוך השם".

מיזם קמא-טק הוקם לפני למעלה מעשור ע"י הרב משה פרידמן בעידודם ובעזרתם של פרופ' אמנון שעשוע, ד"ר יוסי ורדי, זיקה אב-צוק, חמי פרס, גיגי לוי ועוד כמה מראשי ההייטק הישראלי, בשיתוף פעולה הדוק עם חברות ההייטק הגדולות וקרנות הון סיכון כמו סיסקו, אינטל, מיקרוסופט, גוגל, מטא, אמזון, ווסטרן דיגיטל, קוואלקום, מובילאיי, ועוד. באותם ימים שוק הסטארטאפים החרדי לא היה קיים. מאז, הודות למיזם קמא-טק ובסיעתא דשמיא מרובה הוקמו שורה של מסלולי הכשרה והשמה בהייטק בהם משתתפות כיום יותר מאלף נשים חרדיות מידי שנה. וכן מסלול ליזמי הייטק חרדים בו צמחו עד כה 60 חברות הייטק, שמנוהלות ע"י יזמים חרדים ושמעסיקים יחד מעל אלף עובדים.

להרשמה https://maoftech.org.il/accelerator/bnei-brak-2/

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד