כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לאחר אישור החוק

עשרות טייסים הודיעו שהחליטו להפסיק להתנדב מיידית

עשרות טייסים הודיעו לאחר אישור החוק למפקדיהם שהחליטו להפסיק להתנדב מיידית. אחד הטייסים: "לא האמנתי שאגיע לרגע הזה. אני וחבריי בהלם"

עשרות טייסים הודיעו שהחליטו להפסיק להתנדב מיידית
מטוסי חיל האוויר בתרגיל צילום: דובר צה"ל

טייסי מילואים בחיל האוויר מקיימים דיונים פנימיים לאחר אישור חוק ביטול עילת הסבירות בכנסת בקריאה שניה ושלישית. עשרות מהם הודיעו בדקות האחרונות למפקדיהם שהחליטו להפסיק להתנדב מיידית.

אחד הטייסים אמר לכאן חדשות: "לא האמנתי שאגיע לרגע הזה. אני וחבריי בהלם. החלטתי באופן אישי שלא אגיע יותר אחרי יותר מ-20 שנה בחיל האוויר. עדכנתי את מפקדיי".

כזכור לאחר העברת החוק אמר סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין, "אנחנו יוצאים עכשיו לפגרה ארוכה, אני יוצא אליה בידיעה שהעברנו חוק חשוב, אבל בלי שמחה לאיד ועם רצון אמיתי לקרב בין כל חלקי העם. זו אחריות משותפת שמוטלת גם עלינו וגם על חברינו לאופוזיציה. בואו ננצל את הפגרה ונגיע להבנות. זה אולי לא האינטרס הפוליטי של כולם, אבל זה בוודאי האינטרס הלאומי שצריך להנחות אותנו".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר לאחר שהחוק עבר בקריאה שלישית כי "לאחר עבודה קשה ומאמץ של שנים רבות, אנחנו מתחילים בתיקון מערכת המשפט ומחזירים את האיזונים בין הרשויות שהופרו לפני 30 שנה על ידי אהרון ברק. תודה לרה"מ, לחברי הקואליציה, לשר המשפטים ולשותפי וחברי להובלת הרפורמה שמחה רוטמן. יחד נמשיך לתקן באחריות".

חיל האוויר סרבנות טייסים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד