כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לעצור את הכול ולצאת לרגע מהמרוץ: זמן לחופשה שמגיעה לכם

מלונות היוקרה והבוטיק של הרברט סמואל הם בחירה מצוינת המתאימה לזוגות ולמשפחות שאוהבים להתפנק. ליהנות מיחס אישי, תנאים ברמה הגבוהה ביותר, נוף נפלא, אפשרויות בילוי מגוונות, אוכל מצוין וחדרים נהדרים

לעצור את הכול ולצאת לרגע מהמרוץ: זמן לחופשה שמגיעה לכם
סיור בירושלים צילום: נועם חן

בכל השנה אנחנו עובדים קשה, מטפלים בבית ובילדים, מתרוצצים בין סידורים ושאר מחויבויות ובקושי מוצאים רגע לעצמנו. ואולם, אחת לתקופה, אנחנו מרשים לעצמנו לעצור את הכול ולצאת לרגע מהמרוץ המעייף של החיים, להשקיע מעט בעצמנו ובאנשים שאנחנו אוהבים ולהתמסר לפינוקים שאפשר למצוא רק בחופשה משובחת.

חופשה במלון יוקרה או בוטיק היא דרך נפלאה לצאת מהשגרה וליהנות מחוויה מרגיעה, מהנה ועוטפת חושים. החל מהחדר המפנק, עבור בארוחות המצוינות, בנוף הקסום, במתקני המלון האיכותיים וכלה בסביבה המרתקת הקוראת לצאת לטיול – כל אלו מהווים תנאים מושלמים להנאה משפחתית או זוגית שלא תישכח במהרה.  

מלונות היוקרה והבוטיק של הרברט סמואל הם בחירה מצוינת המתאימה לזוגות ולמשפחות שאוהבים להתפנק. ליהנות מיחס אישי, תנאים ברמה הגבוהה ביותר, נוף נפלא, אפשרויות בילוי מגוונות, אוכל מצוין וחדרים נהדרים.

למה דווקא מלונות הרברט סמואל?

במלונות היוקרה והבוטיק של הרברט סמואל תיהנו מחדרים מפנקים ברמת אבזור גבוהה מאוד, מחללים משותפים המעוצבים לעילא והמעניקים אווירה יוקרתית ומיוחדת, מבריכות וחדרי כושר איכותיים, מטיפולי ספא מפנקים, מטרקלינים וגגות שבהם תוכלו להירגע ולבלות וכמובן, מארוחות מעולות שמשלימות את החוויה.

בין אם תבחרו לרדת לאילת ובין אם לעלות לירושלים, בין אם תישארו בתל אביב ובין אם תצאו מעט להרצליה, ואפילו אם תצפינו לאזור הגליל – בכל אחד מן המקומות תוכלו למצוא מלון בוטיק או יוקרה מרשת הרברט סמואל המתכתב עם סביבתו ומעניק חוויה מקומית ייחודית וקסומה.

מים אל ים

חופשה מול חוף הים היא מאוד מבוקשת, שכן היא מאפשרת ליהנות גם ממלון מפנק וגם ממשאבי טבע נהדרים הנמצאים במרחק הליכה קצרצר. בעבור משפחות, הים הוא אטרקציה נהדרת לבילויים ופעילויות רבות, ולזוגות הוא מבטיח שקיעות (או זריחות) קסומות והליכות רגועות ורומנטיות על קו המים.

מלונות בתל אביב על הים מעניקים לכם את הטוב מכל העולמות – גם חוף נפלא וגם עיר מרתקת ומלאת אפשרויות לבילוי, קניות או סתם שיטוט ארוך. מלון הרברט סמואל האופרה תל אביב ומלון דה הרברט תל אביב ממוקמים שניהם ממש לצד הטיילת היפה של תל אביב, ומיקומם המרכזי מאפשר מגוון טיולים מעניינים – לשוק הכרמל, לרחוב דיזנגוף, לנוה צדק ולמתחם התחנה, ואפילו ליפו הקרובה. שני מלונות אלו מציעים מגוון שירותים נהדרים לאורחים, מבריכה וחדר כושר ועד טרקלין מפואר ובר נעים.

מלון בים המלח מעניק לכם חוויה דומה של נוף ים קסום, אך מדובר בחוויה שהיא הרבה פחות אורבנית ותוססת והרבה יותר שקטה ומרגיעה. יופיו של ים המלח יעטוף אתכם מכל עבר במלון, בחדרים, באזור הבריכה, בספא ועוד, ויכניס אתכם לאווירה המיוחדת ומלאת הפינוקים שבה מפורסם האזור. במלון מילוס ים המלח תוכלו ליהנות מאווירה של כפר יווני אותנטי ובמלון הרברט סמואל הוד ים המלח תוכלו ליהנות מאווירה יוקרתית ואלגנטית, כששניהם נמצאים במרחק הליכה קצר מהחוף. הנופים עוצרי הנשימה, האתרים היפים לביקור בסביבה, טיפולי הספא המדהימים, הבריכות היפות והסוויטות המשגעות – כל אלו יעניקו לכם חוויית בוטיק יוצאת דופן.

עולים להר

אפשרות אחרת, שאינה כוללת חוף ים, היא מלון בוטיק בירושלים שמעניק חוויה אותנטית ונפלאה של העיר המיוחדת במינה. מלון הרברט סמואל ירושלים ממוקם במיקום מרכזי המאפשר לצאת למגוון טיולים מרהיבים בעיר המשלבת ישן וחדש. העיצוב האלגנטי והיוקרתי, חומות העיר העתיקה הנשקפות מהמסעדה בגג המלון, מתחם הספא המפנק והחדרים המאובזרים היטב יעניקו לכם חוויה שלמה ומרגיעה שתעורר את נפשכם.

אז צאו לטיול ארוך בגן החיות התנ"כי או בעיר העתיקה, במדרחוב או בשוק, בפארק המסילה או במוזיאון ישראל – ובסופו של יום גדוש חוויות תוכלו להירגע במלון שלכם ולהתכונן לערב מרגש של הרפתקאות עירוניות.

חופשה ברמה הגבוהה ביותר היא בדיוק מה שמגיע לכם אחרי כל העבודה הקשה שלכם בשנה האחרונה. אז בחרו את הלוקיישן המועדף עליכם ואת האווירה שעושה לכם הכי טוב, החליטו על ההרכב המשפחתי שיצטרף לחופשה והתחילו לארוז – ממש בקרוב תתחיל ההנאה.

ירושלים חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד