א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אירוע חריג במשכן

העיתונאי הבכיר צעק "בושה" לשר וסולק מהכנסת

עיתונאי בכיר בדה-מרקר לא הצליח לשמור על ארשת אובייקטיבית ובמהלך מסיבת עיתונאים של שר האוצר סמוטריץ' הוא התפרץ לעברו בצעקות "בושה בושה" וסולק מן המשכן

העיתונאי הבכיר צעק "בושה" לשר וסולק מהכנסת
גלי צה"ל צילום: קובי גדעון, פלאש 90

עיתונאי הבכיר של דה-מרקר סמי פרץ הגיע היום (שני) לכנסת כדי לשדר עבור גלי צה"ל, אך איבד את כובעו העיתונאי וצעק קריאות גנאי לעבר שר האוצר.

האירוע התרחש כאשר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נתן ראיון לכתבים לאחר שהחוק לביטול עילת הסבירות עבר במליאה, ובסיומו פרץ התחיל לצעוק עליו "בושה בושה". משמר הכנסת סילק אותו מהכנסת ושלל ממנו כניסה עד להודעה חדשה.

פרץ, לשעבר העורך הראשי של העיתון דה-מרקר, משדר את התכנית היומית 'החיים עצמם' בענייני כלכלה וחברה. לאחר התקרית הוא אמר כי "עליתי לכנסת להגיש תוכנית בגל"צ. כשסמוטריץ' יצא לעיתונאים לחגוג את העברת החוק לא יכולתי לשאת את זה. קראתי לו לעברו בושה! בשם האנשים שנמצאים כאן בחום הלוהט. סילקו אותי מהכנסת בגלל זה".

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר לאחר שהחוק עבר בקריאה שלישית כי "לאחר עבודה קשה ומאמץ של שנים רבות, אנחנו מתחילים בתיקון מערכת המשפט ומחזירים את האיזונים בין הרשויות שהופרו לפני 30 שנה על ידי אהרון ברק. תודה לרה"מ, לחברי הקואליציה, לשר המשפטים ולשותפי וחברי להובלת הרפורמה שמחה רוטמן. יחד נמשיך לתקן באחריות".

בצלאל סמוטריץ' עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד