ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

התקדמות בשכונת "אחוזת שפע" בבני ברק: חברת הניהול 'קדם ישראל' פועלת להוזלת מחיר הקרקע לטובת הרוכשים

על פי הודעת 'קדם ישראל' לחברי קבוצת הרכישה, בכוונתה לחתום על הסכם חדש שיעמיד את מחיר היעד לקרקע על 11,900 ש"ח למ"ר - הוזלה משמעותית של 5% מהמחיר הקודם • בנוסף תיקבע פריסת תשלומים נוחה יותר • "ההסכם החדש יאיץ את גיבוש הקבוצה והתנעת פרויקט הבניה" אומרים בחברה

התקדמות בשכונת "אחוזת שפע" בבני ברק: חברת הניהול 'קדם ישראל' פועלת להוזלת מחיר הקרקע לטובת הרוכשים
הדמיה של אחוזת שפע צילום: יח"צ

שכונת העתיד החדשה בבני ברק - "אחוזת שפע" ממשיכה להתקדם במרץ לקראת הליך רכישת הקרקע והקמת השכונה. בימים יצאה חברת 'קדם ישראל' המנהלת את קבוצת הרכישה בהודעה משמחת לרוכשים, כי בכוונתה לחתום בקרוב על הסכם חדש מול בעלי הקרקע ובאי כוחם המשפר את התנאים ומוזיל את מחיר הקרקע, הן לחברי הקבוצה והן למצטרפים חדשים, כך שגם המחיר המשוערך לדירה וגם תנאי התשלום יהיו משופרים בהשוואה להסכם הקודם.

על פי תנאי ההסכם החדש, מחיר היעד לקרקע לבעלי יחידות סטנדרטיות (למעט דירות גן ופנטהאוז) יעמוד על 11,900 ש"ח למ"ר פלוס מע"מ  – הוזלה משמעותית לעומת המחיר הקודם שעמד על 13,000 ₪ למ"ר. בנוסף, תיקבע פריסת תשלומים נוחה יותר. התשלומים על הקרקע יחולקו מחדש כך שבשלב הראשון ישולמו 40% מעלות הקרקע, ויתרת הסכום רק בעליה על הקרקע בכפוף לקבלת היתרי חפירה ודיפון.

ההסכם החדש מוזיל ב-5% את מחיר הרכישה ומציב לוח זמנים קצר וממוקד. בכדי להצטרף לפרויקט, נדרש לשלם 70,000 ₪ בלבד במעמד החתימה, כאשר בתוך שלושה חודשים בלבד תתקבל ההחלטה על רכישת הקרקע. במידה ורכישת הקרקע לא תצא לפועל – הכסף המופקד בנאמנות עו"ד יוחזר במלואו לרוכש. יצוין, כי קדם מפקידה את כספי הרוכשים במסלול פק"מ של 4.4% ריבית שנתית במטרה להגן ולהימנע משחיקת כספם.

"המטרה המשותפת לכולנו היא להשלים בהקדם את רכישת הקרקע לפי התנאים החדשים בהקדם האפשרי, ולקצר למינימום את פרק הזמן ממועד הרכישה עד להוצאת היתר הבניה על מנת שנוכל לחסוך בעלויות המימון עבור הרוכשים", אומרים בקדם ומציינים, כי ההסכם החדש המציע מחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום משופרים יאיץ את גיבוש קבוצת הרכישה והתנעת פרויקט הבניה. עד כה, מאות הצטרפו לקבוצת הרכישה הנחשבת כהזדמנות עסקית נדירה, להגיע לדירה חדשה בבני ברק בחיסכון גדול. בידיה של חברת קדם מצויה טיוטת דו"ח שמאי המעריכה כי רווחיות הפרויקט תעמוד על לפחות 15% - עוד טרם הוזלת מחיר הקרקע.

כזכור, שכונת "אחוזת שפע" היא בשורה היסטורית לעיר בני ברק ומתוכננת על אחת מעתודות הקרקע האחרונות והמרכזיות בעיר. הפרויקט בשטח כולל של כ- 19 דונם, משתרע על פני רחובות אהרונוביץ, השלושה, יואל ונפחא ונהנה מקרבה לבתי המדרש הוותיקים של עיר התורה וחצרות היכלי התורה והחסידות. בשכונה העתידית ייבנו 11 בנייני יוקרה, שיכללו כ-388 יח"ד, דירות 3,4,5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוז.

הדירות ייבנו במפרט טכני עשיר ויוקרתי במיוחד בהתאם להחלטת נציגות הקבוצה. במרכז השכונה יוקם פארק ירוק הכולל פיתוח סביבתי מושקע. תכנון השכונה החדשה מופקד בידיו האמונות של משרד האדריכלים הוותיק 'פייגין', מהמובילים בארץ הנחשב לפורץ דרך בתחומו, כשמאחוריו מאות פרויקטים במתחמי מגורים, מלונאות, מסחר ומשרדים.

שיווק פרויקט "אחוזת שפע" מתנהל בשיטת קבוצת רכישה, המהווה יתרון גדול מבחינת תנאי התשלום ומיקסום התמורה, כאשר הרוכשים קונים זכות לדירה. מאחורי "קדם ישראל" המובילה כבר שנים את תחום קבוצות הרכישה עומדים אנשי עסקים מומחים ומנוסים בעלי מוניטין רב בתחום הנדל"ן ניהול פרויקטים והפיננסים, ועשרות פרויקטים ומיזמי נדל"ן שנוהלו בהצלחה בשיטה זו. בימים אלה החברה מנהלת פרויקטים בירושלים, בית שמש, מודיעין עילית ועוד. את הליווי המשפטי מעניק עו"ד זיו כספי ועו"ד חרות בן יאיר ממשרדי גינדי כספי, מעורכי הדין הבולטים בענף הנדל"ן בכלל ובקבוצות רכישה בפרט.

אחוזת שפע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד