ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לאחר התקיפה במוסקבה

רוסיה מאיימת לפגוע ב"מטרות לא שגרתיות" באוקראינה

הנשיא לשעבר דמיטרי מדבדב אומר שרוסיה צריכה להרחיב את מגוון המטרות שהיא פוגעת באוקראינה. רוסיה מאיימת לפגוע ב"מטרות לא שגרתיות" באוקראינה. דבריו מגיעים לאחר תקיפה אוקראינית עם מל"טים הבוקר בבירת רוסיה

רוסיה מאיימת לפגוע ב"מטרות לא שגרתיות" באוקראינה
אילוסטרציה צילום: pixabay

דמיטרי מדבדב, נשיא רוסיה לשעבר וסגן ראש מועצת הביטחון הרוסית, אמר כי מוסקבה צריכה להרחיב את מגוון המטרות שהיא פוגעת באוקראינה.

הוא כתב בטלגרם: "אנחנו צריכים לבחור מטרות לא שגרתיות לתקיפות שלנו. לא רק מתקני אחסון נשק, מרכזי אנרגיה ומתקני נפט".

דבריו מגיעים לאחר תקיפה אוקראינית עם מל"טים הבוקר בבירת רוסיה. סוכנות הידיעות הצרפתית AFP ציטטה מקור במשרד ההגנה האוקראיני שאמר כי המתקפה הזו היא "מבצע מיוחד" שבוצע על ידי קייב.

המקור, שסירב לשמו, הסביר כי "התקיפה עם שני רחפנים על מוסקבה היום הייתה פעולה מיוחדת שבוצעה על ידי שירות הביון הצבאי" של משרד ההגנה האוקראיני.

משרד החוץ הרוסי הודיע ​​בהצהרה כי רוסיה שומרת לעצמה את הזכות לנקוט ב"צעדי תגובה חריפים" לאחר התקיפות, שיוחסו לאוקראינה, וכוונו היום למוסקבה ולחצי האי קרים, שסופח לרוסיה.

ממשרד החוץ הרוסי נמסר: "אנו רואים באירועים אלו שיטות טרור חדשות כדי להפחיד את האוכלוסייה האזרחית, אנו מאשימים את המערב בעמידה מאחורי הפעולות החצופות של קייב", והוסיפו כי "הפדרציה הרוסית שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בצעדי תגובה קשים".

 

מלחמת אוקראינה רוסיה מוסקבה מל"טים דימטרי מדבדב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד