כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אכזריות בלתי נתפסת

לקול צרחות הילדים: מפגיני השמאל תועדו מתעללים בילדים חסרי ישע

בסרטון מזעזע נראים מפגיני שמאל מתנכלים לאחת הנהגות שחסמו בכביש כאשר בעיצומה של הנסיעה, הטיח בחוזקה אחד המפגינים מוט דגל שנשא ופגע בשמשה האחורית של הרכב שהתנפצה על שני הילדים ששהו מאחור | המשטרה עצרה חשוד בן 45 מהוד השרון

לקול צרחות הילדים: מפגיני השמאל תועדו מתעללים בילדים חסרי ישע
תיעוד מזעזע צילום: ע"פ סעיף 27א ליוק זכויות יוצרים

תיעוד מזעזע: אם שנסעה היום (שני) ברכבה יחד עם שלושת ילדיה בכביש בגין בירושלים נתקלה בחסימות הכבישים ובהפגנות של אנשי השמאל שמחו על החוק לביטול עילת הסבירות שעבר היום סופית בכנסת.

בסרטון מזעזע שתועד ע"י האם נראים אנשי שמאל מתנכלים לרכבה כאשר בעיצומה של הנסיעה הטיח בחוזקה אחד המפגינים מוט דגל שנשא ופגע בשמשה האחורית של הרכב שהתנפצה על שני הילדים שישבו מאחור.

הילדים פצחו בזעקות אימה וחרדה, האם המבוהלת יצאה בנחישות מהרכב במטרה לאתר את המפגע ולנסות להשיג תיעוד מהאירוע האכזרי.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע המזעזע: "המשטרה פתחה בחקירת גרימת נזק לרכב במזיד, זאת בעקבות דיווח שהתקבל היום אחה״צ מאשה שהייתה עם ילדיה הקטנים באזור כביש בגין בירושלים בעת שהיה חסום לתנועה בעקבות הפרת הסדר במקום.

מחקירה ראשונית ועפ"י החשד, אחד מהמפגינים שצעדו על הכביש גרם במכוון נזק לשמשה האחורית ברכבה של האשה, לאחר שהכה עליה בחוזקה עם דגל שהיה בידו והיא התנפצה. 

המשטרה תפעל לאתר ולמצות את הדין עם החשוד במעשה".

מאוחר יותר עדכנה המשטרה כי שוטרי מרחב ציון במחוז ירושלים, עצרו באזור גן סאקר את החשוד, בן 45, תושב הוד השרון, "בגרימת נזק לרכב במזיד היום אחה״צ, בעת שהייתה בו אשה וילדיה הקטנים בכביש בגין בירושלים". החשוד נלקח לחקירה כעת במרחב ציון.

האישיות הפוליטית היחידה שהגיבה וגינתה את המעשה עד כה, היא סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדיגר ששיתפה את התיעוד בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "זה לא נורמלי! אמא עם שלושה ילדים ברכב מנסה להגיע הביתה. אנשים חסרי לב חוסמים את דרכם ואז מנפצים את החלון באלימות. קול צרחות הילדים מזעזע. אסור לשתוק על כך, קוראת למנהיגי השמאל לגנות ולהפסיק לאלתר את ההסתה!".

אנרכיסטים אנרכיה הפגנות אלימות הרפורמה המשפטית חסימות כבישים התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד