י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר תמיכת אגו"י

מנהיג דגל התורה באשדוד במכתב תמיכה בראה"ע יחיאל לסרי: "לטובת הכלל והפרט"

רב קהילת הליטאים באשדוד, הגר"ב שרייבר, שיגר מכתב תמיכה חסר תקדים לראה"ע ד"ר יחיאל לסרי לקראת הבחירות • "יהי רצון שיזכה להמשיך להנהיג את עירנו גם בקדנציה הבאה לתועלת הכלל והפרט" • תמיכת דגל התורה בלסרי מגיעה שבועות ספורים לאחר מכתב התמיכה של אגו"י

מנהיג דגל התורה באשדוד במכתב תמיכה בראה"ע יחיאל לסרי: "לטובת הכלל והפרט"
יחיאל לסרי צילום: פלאש 90

שבועיים בלבד לאחר שאגודת ישראל הודיעה על תמיכתה הבלתי מסוייגת בראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי לקדנציה נוספת, מפלגת דגל התורה בעיר מצטרפת לתמיכה ומודיעה כי גם היא תתמוך בו בבחירות הקרובות שייערכו בעוד כשלושה חודשים.

תמיכת מפלגת דגה"ת בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי מגיעה לאחר פגישה ממושכת שהתקיימה בשבוע שעבר בין ראש העיר לבין רב הקהילה הליטאית בעיר הגאון רבי בונם שרייבר.

בפגישה בין השניים הודה הגר"ב שרייבר לראש העיר על פועלו הרב למען כלל הקהילות בעיר והצהיר כי מפלגת דגל התורה המונה מאות משפחות בעיר יתמכו בו לקדנציה נוספת.

כעת, ימים ספורים לאחר הפגישה שיגר הגר"ב שרייבר מכתב תמיכה חסר תקדים לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בו הוא מודה לו על פועליו למען תושבי העיר ומברך אותו שיזכה להנהיג את העיר לקדנציה נוספת.

במכתבו המיוחד כותב הגר"ב שרייבר: "עם התקרב סיומה של קדנציה רבת פעלים, הנני להודות לראש העיר ולברכו על כל הפועל הרב שפעל בעירנו הק' לרווחת התושבים ובעיקר בענייני רוחניות בכל השטחים".

הגאון רבי בונם שרייבר אף מציין את תמיכתו בראה"ע לקדנציה נוספת: "ויהי רצון שיזכה להמשיך להנהיג את עירנו גם בקדנציה הבאה לתועלת הכלל והפרט, ושיתן השם ית' בלב כולם לרצות בהנהגתו לשמחת לב כולנו. ממני ידידו החותם בהוקרה רבה".

יחיאל לסרי ראש עיריית אשדוד הרב שרייבר דגל התורה מכתב תמיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד