כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עוכבה בתחנת המשטרה

שרת המשפטים התפטרה לאחר נהיגה תחת השפעת אלכוהול

שרת המשפטים של ניו זילנד התפטרה מתפקידה לאחר שהיתה מעורבת בתאונת דרכים. המשטרה האשימה אותה בשימוש רשלני ברכב, וכן בסירובה להתלוות לשוטר. היא עוכבה בתחנת המשטרה ושוחררה כעבור ארבע שעות

שרת המשפטים התפטרה לאחר נהיגה תחת השפעת אלכוהול
נהיגה בשכרות. אילוסטרציה צילום: pixabay

שרת המשפטים של ניו זילנד קירי אלן הואשמה בנהיגה "בקלות ראש" ונאמר לה להתפטר לאחר ששוחחה עם ראש הממשלה. אלן הודתה שהיא צריכה "לדאוג לבריאותה הנפשית". היא הואשמה בנהיגה תחת "השפעת אלכוהול עודפת"

שרת המשפטים של ניו זילנד, קירי אלן, התפטרה אתמול לאחר שהמשטרה האשימה אותה בנהיגה בקלות ראש. אלן היתה מעורבת בתאונת דרכים ביום ראשון בעיר הבירה וולינגטון, כך אמר ראש הממשלה כריס היפקינס. היא עוכבה בתחנת המשטרה ושוחררה כעבור ארבע שעות.

המשטרה האשימה אותה בשימוש רשלני ברכב, וכן בסירובה להתלוות לשוטר. היא הואשמה בנהיגה תחת "השפעת אלכוהול עודפת".

ראש הממשלה היפקינס אמר שהוא שוחח עם השרה אלן ביום שני בבוקר ואמר לה שהוא חושב שהיא כבר לא במצב כשיר להישאר שרה. "אלן הסכימה והציעה להתפטר מתפקידה", אמר היפקינס. היא תישאר חברת פרלמנט לעת עתה.

אלן אמרה שהיא מצטערת על מעשיה, והוסיפה "במהלך השבועות האחרונים התמודדתי עם מספר קשיים אישיים, לקחתי חופש כדי לטפל בהם, והאמנתי שאני בסדר להתנהל בין האתגרים האלה עם הלחץ של להיות שרה", אמרה.

"המעשים שלי אתמול מראים שלא הייתי בסדר, ואכזבתי את עצמי ואת הקולגות שלי".

אלן לקחה לאחרונה חופש לאחר שהייתה מעורבת במספר אירועים של יחסי אנוש לא טובים עם עובדי המשרד. היפקינס אמר כי למרות ש"מעשיה לכאורה אינם ניתנים לסליחה, נודע לי שהיא חוותה מצוקה רגשית קיצונית בזמן האירוע".

התקרית הייתה האחרונה בסדרה של אירועים מביכים שכללו שרי ממשלה. בחודש שעבר התפטר שר התחבורה וההגירה, ובמאי פוטר שר המכס במדינה. בחודש מרץ פוטר גם שר המשטרה במדינה. היפקינס הפך לראש ממשלה בינואר האחרון לאחר שקודמתו ג'סינדה ארדרן פרשה מתפקידו.

אלכוהול שרת המשפטים ניו זילנד נהיגה בשכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד