כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
איים בתביעת דיבה

השר בעימות סוער באולפן: "אתה אחד הקשקשנים הגדולים כאן"

בתוך היום האמוציונלי שחוותה ישראל אמש בכבישים, התגלע עימות סוער בין השר סמוטריץ' לעיתונאי גיא פלג באולפן ערוץ 12, כשהאחרון טוען שסמוטריץ' היה בצעירותו בדוקאי של השב"כ ונעצר עם פחי דלק בדרכו לנתיבי איילון. השר איים בתגובה בתביעת דיבה

השר בעימות סוער באולפן: "אתה אחד הקשקשנים הגדולים כאן"
גיא פלג /בצלאל סמוטריץ' צילום: צילום מסך

עימות חריף התגלע אמש (שני) באולפני 'חדשות 12' במהלך ראיון עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' במהדורה המרכזית בנושא הרפורמה המשפטית וחקיקת עילת הסבירות.

במהלך הראיון טען ללא קשר לנושא הראיון, כתב המשפט של הערוץ גיא פלג כי סמוטריץ' נעצר בעברו בצעירותו עם פחיות דלק בתקופת ההתנתקות.

"אני לא נעצרתי עם דלק מעולם, ואם לא תחזור בך ברגע זה אתה תהיה הראשון שאתבע אותו דיבה", איים השר בשידור חי, אך פלג המשיך וטען שעל פי ראש השב"כ לשעבר סמוטריץ' נעצר עם דלק בנתיבי איילון וגם היה בדוקאי של השב"כ.

יו"ר הציונות הדתית המשיך ותקף את העיתונאי בבית הטבעי שלו והטיח בו: "גיא אתה הרי אחד הקשקשנים הגדולים כאן באולפן הזה" ופנה לצופים, "אני אומר כמו שגיא פלג ממציא עכשיו עובדות, גיא מטעה אתכם ערב ערב והבן אדם לא יודע בכלל מה זה עובדות".

עוד הוסיף ותקף את היושבים באולפן: "אתם מדרדרים את השיח בישראל לתת רמה ומונעים אפשרות לשיח רציני ומכבד ומעמיק בנושאים חשובות לחברה הישראלית אנחנו מנסים לנהל את השיח הזה ואתם מחבלים בו".

תביעת דיבה בצלאל סמוטריץ גיא פלג עימות טלוויזיוני ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד