י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שנאה תהומית

החובש החרדי שטיפל במפגינים המום: "אתם הסרטן"

שבמהלך ההפגנה אמש בתל אביב, חובש איחוד הצלה הותקף מילולית על ידי אחד ממתנגדי הממשלה שאמר לו "אתם הסרטן, אתם". החובש שטיפל באותו ערב ב-20 מפגינים שנזקקו לטיפול רפואי היה המום ומלמל שזו הפעם הראשונה שהוא זכה ליחס כזה

החובש החרדי שטיפל במפגינים המום: "אתם הסרטן"
החובש שהותקף צילום: רן שמעוני, הארץ

הסתה נגד החרדים בחסות מחאת השמאל נגד הממשלה בתל אביב. כתב 'הארץ' במרכז, רן שמעוני שסיקר את ההפגנה סיפר לעוקביו בטוויטר על מפגין רכוב על אופניים שהצביע על חובש חרדי וצעק עליו: "אתם הסרטן, אתם". מפגינים ששמעו זאת ניגשו אליו להתנצל.

שמעוני ציין כי החובש ההמום מספר שזאת פעם ראשונה שדבר כזה קרה לו, ומראה הודעה שכתב בקבוצת חובשים לפני כמה דקות: "טיפלתי עד עכשיו ב-20 מפגינים, כולם התייחסו אליי בכבוד ובהערכה". איזו בושה. הוסיף שמעוני.

החובש החרדי | צילום מתוך הטוויטר של רן שמעוני.

תגובות רבות גינו את המעשה, אחד מהם היה קצין המודיעין לשעבר יורם שוויצר שכתב וחיזק את המתנדב: "אתה אזרח למופת ותורם לעם ולחברה בישראל ואל תרתע ואל תפגע מקריאות מעוותות כאלה ולא חשוב מאיזה מחנה הרשעות מגיעה. תמשיך בעבודת הקודש שלך".

יצוין כי מזה חצי שנה מאז החלו המחאות נגד הממשלה והחקיקה המשפטית מעידים חרדים רבים כי היחס אליהם החמיר והם נתקלים יותר ויותר ביחס משפיל ומבזה מצד חילונים במרחב הציבורי שגוערים בהם, מכנים אותם בכינויי גנאי ומאשימים אותם בכל חוליי המדינה.

חובש איחוד הצלה סרטן הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד