כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"ההסכם שלי הוא מסחרי ולא פוליטי"

בעלת המסעדה במתחם BIG: מתכוונת לתבוע אותם

במתחם ביג בקריות הציבו מחסומים כדי למנוע מבעלי עסקים שביקשו לפתוח לעשות כן. בעלת מסעדה תומכת ימין הגיעה כרגיל לפתוח והזיזה בגופה את המחסומים | בראיון היא זועמת על כפיית הדעה הפוליטית של בעלי המתחם: "מעבר להפסד הכספי העצום שעומד על יותר מ-60 אלף שקל והשמדת כמות אוכל גדולה – אני מרגישה שאני מנוצלת לצורכי תעמולה. אני מתכוונת לתבוע אותם"

בעלת המסעדה במתחם BIG: מתכוונת לתבוע אותם
מתחם ביג צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

מקומם: גלית אביצרור, בעלת מסעד במרכז 'ביג' בקריות, הגיעה בבוקר יום שני כדי לפתוח את המסעדה שלה כמידי יום והופתעה לגלות שהגישה נחסמה בגדרות ורכבים של חברת האבטחה של המקום, זאת בשל המחאה הפוליטית של רשת BIG נגד חקיקת הרפורמה המשפטית.

אביצרור זעמה על המהלך של ביג והפגיעה בזכויותיה ומספרת בראיון לערוץ 14 שלא נכנעה לחסימה, יצאה מרכבה, הזיזה את הגדרות ולבסוף נכנסה למסעדה כדי לתפעל אותה.

בשיחה עם כתב 'ערוץ 14', אדיר לחקים, מספרת גלית: "אני שוכרת טובה מאד, וההסכם שלי הוא מסחרי ולא פוליטי. הדעות הפוליטיות שלי נשארות בבית ולא נכנסות למסעדה. היום, בפעם השנייה, מעבר להפסד הכספי העצום שעומד יותר מ-60 אלף שקל והשמדת כמות אוכל גדולה – אני מרגישה שאני מנוצלת לצורכי תעמולה. אני מתכוונת לתבוע אותם".

עוד ציינה אביצרור: "הם לא יכולים להמשיך לכפות עלינו את דעתם. זה מקום פרנסה שלי ושל עוד 70 משפחות". היא סיפרה שהזמינה משטרה למתחם, אך לטענתה השוטרים לא עשו דבר: "הזמנתי משטרה למתחם ביג קריות כדי שיזיזו את הרכבים של חברת האבטחה. השוטרים אמרו לי שהכביש שהם חסמו הוא לא כביש פרטי כמו שביג רוצים להציג אלא חלק מכביש 4, אבל הם הלכו כלעומת שבאו", סיפרה באכזבה.

מסעדה מתחם ביג מרכז ביג שביתה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד