כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שותפים לצרה

"אין לי לחם בבית, המקרר שלי ריק"

מכתבי הפנייה לקרן השותפים שייסד הגר"מ מאזוז שליט"א, נערמים בזה אחר זה על שולחן ההנהלה • אלא שעל אף ההתגייסות ההמונית והרצון לסייע ולעזור, הקרן הגיעה לנקודת סף ואין ביכולתה לסייע לכלל הפונים • המקרה הבא ציער במיוחד את ראש הישיבה • תפילה מיוחדת תתקיים על התורמים בקבר יהודה בן יעקב

"אין לי לחם בבית, המקרר שלי ריק"
מקרר ריק. אילוסטרציה צילום: freepik

"אין לי לחם בבית פשוטו כמשמעו", כך פתח מ' את המכתב להנהלת קרן השותפים. "אני לא אומר את זה בתור אמירה נפוצה אלא זו האמת לאמיתה. אמת כואבת, אותה אנו חיים יומיום בתקופה האחרונה. בלתי אפשרי להסביר כמה קשה להגיד לילד 'אין לי מה לתת לך לאכול היום'. הצער, הבושה והכאב בלתי ניתנים להכלה".
 
זהו אחד המקרים שמנהלי הקרן החליטו לקחת כפרויקט לטיפול על פי הוראתו האישית של ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א שמקבל את המקרים לשולחנו וצער רב ננסך על פניו עת נחשף לפרטי המקרה הנ"ל.

תרמו ותזכו להזכרת שמכם בתפילה מיוחדת>>>

 אלא שבקרן נמצאים במצוקה קשה, אין שום לקרן כספים המגיעים מתקצוב חיצוני ואין כסף בקופה בכלל, לאחר שבשנה האחרונה עזרו למאות משפחות ועשרות פניות קשות. כעת בימים אלו יחד עם ימי ההתרמה השנתיים, מבקשים בקרן את עזרת הציבור כדי לעזור ולסייע למקרה הקשה הנ"ל של משפחה שפשוט עומדת בפני פת לחם בלי יכולת לכלכל את הבית, עם ילדים רכים שמחכים לאוכל כדי ללכת לבית הספר ולאכול אוכל כמו כל ילד אחר בכיתה.

שותפים לצרה

'קרן עזרה וסיוע שותפים' אשר הוקמה לפני שש שנים על ידי ראש הישיבה הרב מאזוז שליט"א כדי לעזור ולסייע למשפחות רבות הנמצאות במצוקה, תמכה ועזרה מאז ועד היום במענקים המסתכמים במיליוני שקלים.

אולם ישנן משפחות שגל ההתייקרות הנוכחי, היה עבורן הקש ששבר את גבן. הן כבר לא יכולות להתקיים, לא יכולות להרשות לעצמן אפילו מצרכים מינימליים.

השנה, עם יוקר המחיה המאמיר וריבוי הבקשות, הקרן תמכה, עזרה וסייעה, עד ש...זהו, תם הכסף והקרן כבר אינה עומדת בנטל העצום. המצב הפך לקשה מנשוא ואין ביכולתה להמשיך בפעילות המבורכת של המפעל הכביר הזה.

בשל כך מקימה הקרן קול זעקה וקוראת למי שבידו לסייע, לתת מעצמו ולתרום למען המשפחות שאין ביכולתן לכלכל את ילדיהם הרעבים.

עקב מצב בריאותו, הרב יתפלל מביתו על התורמים ושלוחיו - אחיו הגאון הרב צמח מאזוז וחברי בית הדין משפט וצדק ישאו תפילה מיוחדת בקבר יהודה בן יעקב.

תרמו ותזכו להזכרת שמכם בתפילה>>>

כסא רחמים הגרמ מאזוז שותפים לתורה רעבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד