כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צורם לכיס

גם המוזיקה מתייקרת: 'ספוטיפיי' מעלה מחירים

ענקית המוזיקה מעלה המחירים בשיעור של 20-10% | "כדי שנוכל להמשיך לחדש, אנו משנים את מחירי הפרמיום שלנו במספר שווקים ברחבי העולם"

גם המוזיקה מתייקרת: 'ספוטיפיי' מעלה מחירים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת שירותי המוזיקה, ספוטיפיי, הודיעה על העלאה של 10% במחירי המנויים שלה בכמה מדינות - בין היתר בישראל.

כך למשל, המחיר של מנוי 'פרמיום' שעד כה עלה 19.90, יעלה מעתה 21.90. גם מחיר המנוי הזוגי מתייקר מ-25.90 ל-29.90. המנוי הנפוץ ביותר, המנוי המשפחתי, שעד כה עלה 31.90 יעלה מעתה 35.90. 

הענקית השבדית לה יותר מ-200 מיליון מנויים בצעה בחודשים האחרונים מספר צעדים במטרה לצמצם עלויות. בין צעדים אלו ניתן לראות את פיטור מאות עובדים ונסיון לארגן מחדש של חטיבת הפודקאסטים.

בהודעה שפרסמה החברה נכתב כי "עם יותר מ-200 מיליון מנויי פרמיום, אנחנו גם גאים להיות השירות הפופולרי ביותר בעולם להזרמת אודיו, המעניק למשתמשי פרמיום גישה להאזנה לפי דרישה וללא פרסומות, הורדות מוזיקה לא מקוונות והזרמת מוזיקה איכותית".

"כדי שנוכל להמשיך לחדש, אנו משנים את מחירי הפרמיום שלנו במספר שווקים ברחבי העולם. עדכונים אלה יעזרו לנו להמשיך לספק ערך למעריצים ולאומנים בפלטפורמה שלנו".

לרווחת גולשי 'בחדרי חרדים' נביא שוב לידיעת הציבור את האתר היהודי הגדול לתוכן פודקאסים - 'דוסקאסט' ובו מיטב הפודקאסטים המתאימים לציבור החרדי לא כל עלות.

ספוטיפיי העלאת מחירים התייקרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד