כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
התיעוד שזעזע את המדינה

הנהגת משחזרת את רגעי האימה: "הילדים לא ישנו בלילה"

הנהגת שהותקפה יחד עם ילדיה על ידי המפגינים בכביש בגין משחזרת את רגעי האימה: "הייתי בהלם, הרגע שבו השמשה התנפצה על הראשים של הילדים שלי, וכשכל המושב האחורי היה מלא זכוכיות - היה מפחיד"

הנהגת משחזרת את רגעי האימה: "הילדים לא ישנו בלילה"
הרכב המנופץ צילום: דוברות המשטרה

התיעוד שזעזע את המדינה: הלי לוי, האם שהותקפה יחד עם שלושת ילדיה ברכבה בכביש בגין בירושלים על ידי מפגינים נגד החקיקה המשפטית, התראיינה לאיש התקשורת אמיר איבגי ב'ערוץ 14' ושחזרה את רגעי האימה.

לוי שיתפה: "עברנו רגעים מפחידים בלי שום סיבה. הילדים לא ישנו בלילה, היה לילה לא פשוט ולא קל. גם שיצאנו בבוקר לסיבוב באוטו של אבא שלי כדי להוריד מהם את החרדה, הם אמרו אם ינפצו את השמשה של סבא מה נעשה? רגעים לא קלים בכלל. הם קיבלו את זה מאוד קשה".

עוד סיפרה האם ל'ערוץ 14': "הייתי בהלם שזה הגיע למצב כזה, לא תיארתי לעצמי שזה יכול להגיע למצב של אלימות. חסימות ראיתי, זה הפך לשגרה אבל לזה לא ציפיתי אבל הרגע שהתנפצה השמשה על הראשים של הילדים שלי שכל המושב האחורי היה מלא זכוכיות והשמשה הייתה מנופצת, היו רגעים מפחידים".

לדבריה, "יש לי ילד בחינוך מיוחד שמאובחן כבעל חרדה, זה החמיר לו את הבעתה והחרדה. אני עוד לא מעכלת שטיפה רגע של סולידריות, טיפה רחמים, כמו שרואים בסרטון הייתה דרך, אנשים עברו מסביבי ואף אחד לא הרים את הכפפה ואמר יש פה אמא לבד עם ילדים צורחים בתוך הרכב ואמר בואו נעזור. אני קוראת למי שנקלע לסיטואציות כאלה, תהיו אחים זה לזה. אם היה איזה גבר שהיה יוצא זה היה יכול להיגמר אחרת", היא מסכמת.

נהגת תקיפה שמשה ניפוץ זכוכית כביש בגין ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד