כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מדעני הגרעין שוקלים צעדיהם

איתות אזהרה לממשלה: נסראללה מנצל את המשבר

נסראללה מנצל את המשבר הפנימי בישראל. כך הזהירו גורמי ביטחון את הדרג המדיני. על פי מקורות - כי חיזבאללה עלול לפעול יותר ויותר בצורה התקפית. עשרות מדעני גרעין ישראלים האחראים על הפיתוח של יכולות הגרעין בישראל מנהלים שיח ביניהם האם נכון להמשיך לעבוד במדינה

איתות אזהרה לממשלה: נסראללה מנצל את המשבר
אימונים לקראת המטס צילום: דובר צה"ל

גורמי ביטחון הזהירו את הדרג המדיני כי מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מנצל את השבר שנוצר בישראל בעקבות החקיקה המשפטית. כך מדווחת הכתבת המדינית גילי כהן ב'כאן 11'.

אזהרת מערכת הביטחון שנשמעה, בין היתר גם ביממה האחרונה, ציינה, כך על פי מקורות - כי חיזבאללה עלול לפעול יותר ויותר בצורה התקפית. בעת האחרונה נרשמה עליית מדרגה בפעילות חיזבאללה כנגד ישראל וכוחות צה"ל על גבול לבנון.

לפי אותם מקורות, הסוגיה עלתה גם בתדרוך שהעניקו ראש אמ"ן וראש אגף המבצעים לשרים הקבינט (שהיו מעוניינים לשמוע את דבריהם). הנושא עלה גם במהלך שיחות בין בכירים ישראלים לעמיתיהם האמריקנים.

מדובר צה"ל לא נמסרה התייחסות.

בתוך כך דיווח הכתב הצבאי אלון בן דוד ב'חדשות 13', כי מדעני הגרעין הבכירים בישראל, כמה עשרות של מדענים בעלי היכולות הגרעיניות של מדינת ישראל והאחראים על הפיתוח של יכולות הגרעין בישראל מנהלים שיח ביניהם האם נכון להמשיך לעבוד במדינה. מדובר במדענים בעלי ידע ויכולות שאין להם תחליף. כל אחד צפוי לקבל את ההחלטה באופן אישי.

חסן נסראללה הרפורמה המשפטית מדען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד