כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בתיווך ארדואן

אבו מאזן והנייה נפגשו בטורקיה

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש היום עם מנהיג החמאס אסמאעיל הנייה באנקרה, במסגרת פסגה משולשת ביוזמת ארדואן. בחמאס מסרו: "ההתנגדות הכוללת היא הדרך היעילה ביותר להיאבק בכיבוש"

אבו מאזן והנייה נפגשו בטורקיה
הנייה ארדואן ואבו מאזן צילום: משרד הנשיאות הטורקי

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש היום (רביעי) באנקרה עם מנהיג החמאס אסמאעיל הנייה - בתיווכו של נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן.

עוד לפני פגישה זו התקיימה פגישת הכנה בין הצדדים. גורם פלסטיני אמר ל"ישראל היום": כי "יש בינינו מגעים ישירים, והוסכם שתהיה פגישה כחלק מההתייעצויות שנעשות לשם הצלחת הכינוס בקהיר בסוף החודש".

אחרי הפסגה המשולשת אמר חבר הלשכה המדינית של חמאס חוסאם בדראן: "המפגש כלל דיון מעמיק כחלק מההיערכות לוועידה במצרים, והמשתתפים הסכימו כי יש צורך להתאחד סביב המאמץ הלאומי אל מול הסכנות האורבות לסוגייה הפלשתינית ובפרט תוכניות הממשלה הציונית הקיצונית שרוצה לבלוע את האדמות הפלשתיניות ולהרחיב את ההתנחלויות".

עוד הוסיף: "ההתנגדות הכוללת היא הדרך היעילה ביותר להיאבק בכיבוש". בנוסף לכך, מקורות פלסטינים צוטטו בתקשורת הערבית: "המצב בעזה ובגדה הגיע לנקודת האל חזור, הפגישות באנקרה ובקהיר הן ההזדמנות האחרונה לסיום הפילוג ולהציל את מה שעוד אפשר להצילו".

 

 

אבו מאזן טורקיה רג'פ טייפ ארדואן איסמעיל הנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד