י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהלך חסר תקדים

הרשות החרדית תממן את הוזלת מחירי התחבורה הציבורית בערים החרדיות

בנוסף לתוספות שירות ותגבורים בערים החרדיות - חמישים אחוזי הנחה על מחירי התחבורה הציבורית לנוסעים בערים החרדיות בנסיעות הפנימיות ובנסיעות הבין עירוניות

הרשות החרדית תממן את הוזלת מחירי התחבורה הציבורית בערים החרדיות
פלאש 90

'רפורמת מקלב' במהלך חסר תקדים במימון הרשות החרדית להוזלת מחירי התחבורה הציבורית בערים החרדיות: בתום מו"מ בין הרשות החרדית, משרד האוצר ומשרד התחבורה סוכם כי הרשות החרדית תממן את ההוזלת מחירי התחבורה הציבורית בערים החרדיות.

בחודש האחרון התקיימו שיחות רבות בין הצוותים וביממה האחרונה הגיעו הצוותים לפריצת דרך משמעותית. על פי הרפורמה החדשה, לראשונה ירושלים, בני ברק מודיעין עילית ואלעד ועוד ערים שלא היו אמורים להיות באף רפורמה ישלמו כעת כ 110 ש"ח לחופשי חודשי בכל הארץ.

רפורמה זו מתווספת על הרפורמה הכללית בהובלת שרת התחבורה ושר האוצר, לפיה יהנו יושבי הפריפריה מהנחה של חמישים אחוזים, בחורי ישיבות בגילאי 18-26 יוכלו לרכוש חוזים חודשיים כמו חופשי חודשי ועוד בהנחה של שלושים ושלושה אחוזים.

סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב אמר כי, "מדובר במהלך שובר שוויון של ממש, הרשות החרדית משקיעה עשרות מילוני שקלים למימון ההוזלה בערים החרדיות זהו דבר אשר יביא למהפך גדול בכל תחום התחבורה בערים החרדיות - במהלך זה גם מנע את עליית המחירים וגם מביא מהפך ומחירים נוחים לנוסעים בכל הארץ".

דברי מקלב, "זה דבר אשר יוריד את יוקר מחיה וייתן אפשרויות נרחבות לנוסעים שיוכלו לנסוע במחיר מוזל בכל הארץ. זאת בנוסף תוספות שירות ושיפור שירות התחבורה הציבורית בכל הארץ".

הרשות החרדית אורי מקלב תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד