כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"להחיל מהבחירות הבאות"

היועמ"שית מתנגדת לחוק טבריה: "לוקה בפגמים"

היועצת המשפטית לממשלה מתנגדת לחוק טבריה שיאפשר לראש ועדה קרואה להתמודד על ראשות העיר ללא תקופת צינון: "לוקה בפגמים מהותיים, אין להחיל אותו על הבחירות הקרובות"

היועמ"שית מתנגדת לחוק טבריה: "לוקה בפגמים"
בועז יוסף צילום: מתוך שידורי כאן 11

היועצת המשפטית לממשלה מאמצת את עמדת התנועה לאיכות השלטון, ומתנגדת לחוק טבריה. היועצת המשפטית לממשלה מתנגדת לחוק שיאפשר לראש ועדה קרואה להתמודד על ראשות העיר ללא תקופת צינון: "לוקה בפגמים מהותיים, אין להחיל אותו על הבחירות הקרובות".

לעמדת היועמ"ש התיקון לחוק "לוקה בפגמים מהותיים, אין להחיל אותו על הבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, נועד לאפשר התמודדות של מועמד מסוים". החוק עבר בכנסת כדי לאפשר לבועז יוסף, ראש ועדה קרואה בטבריה להתמודד לראשות העיר. המתנגדים לחוק טענו כי הוא פרסונלי, וכי מטרתו לאפשר את התמודדותו בבחירות לרשויות המקומיות.

עו"ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון הגיב ומסר: "גם בסטנדרטים הנמוכים מאוד של הממשלה הנוכחית, מדובר באחד החוקים המבישים, המבאישים, והמושחתים. חוק שכל כולו ניצול של הליך החקיקה בכנסת לטובת אדם אחד, ובכדי לקדם מזימות פוליטיות פסולות. אנו מברכים על עמדת היועצת המשפטית לממשלה, ומקווים כי בית המשפט יאמץ את עתירת התנועה ויורה על ביטול החוק".

ראש עיריית טבריה היועצת המשפטית לממשלה התנועה לאיכות השלטון בחירות בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד