כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בשימוע בקונגרס

אנשי צבא לשעבר טוענים כי ראו עב"מים

גורמי צבא ומודיעין לשעבר העידו בפני ועדה בקונגרס כי ראו עב"מים ואמרו שהם עלולים להוות סיכונים לביטחון הלאומי. אחד הטייסים העיד כי מפגשים עם עב"מ שכיחים בקרב צוותי אוויר צבאיים וטייסים מסחריים  

אנשי צבא לשעבר טוענים כי ראו עב"מים
עב"מ צילום: Pixabay

גורמי צבא ומודיעין לשעבר העידו בפני ועדה בקונגרס ביום רביעי כי ראו עב"מים ואמרו שהם עלולים להוות סיכונים לביטחון הלאומי. הפקידים לשעבר קראו לממשלת ארה"ב לפרסם את מה שהיא יודעת על התופעות.

שניים מהעדים, טייסי קרב לשעבר של הצי האמריקני, אמרו שהם ראו "תופעות חריגות לא מזוהות", ביטוי שהממשל הפדרלי משתמש בו כדי להתייחס למה שמכונה בדרך כלל עב"מים. אחד הטייסים העיד כי מפגשים עם עב"מ שכיחים בקרב צוותי אוויר צבאיים וטייסים מסחריים.

גם פקיד מודיעין לשעבר העיד בדיון כי הוא מאמין שממשלת ארה"ב הסתירה מהציבור שהיא מחזיקה ב"מטוסים ממוצא לא אנושי".

קצין לשעבר דייוויד גרוסץ, מחיל האוויר האמריקני, אמר שהממשלה הפדרלית מסתירה מידע על "מטוסים לא אנושיים" מהקונגרס ומהציבור. הוא סירב להרחיב ואמר כי מדובר במידע מסווג שנאסר עליו לדון בשימוע פומבי. 

ראיין גרייבס, טייס לשעבר בחיל האוויר האמריקאי, אמר כי גורמים בממשל מחזיקים מידע על התופעה ולא מודים בה. הוא סיפר כי ב-2014, הוא והצוות שלו זיהו עב"מים במרחב האווירי של ארצות הברית, מעל האוקיינוס.

ארה''ב שימוע חברי קונגרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד