כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כולם מתפללים כאן"

בושה: כתובות נאצה רוססו מחוץ לבית כנסת בבוקר תשעה באב

‏המשטרה פתחה הבוקר בחקירת פשע שנאה בגין כתובות נאצה שרוססו בסמוך לבית כנסת מקומי במזכרת בתיה. חבר ועד בית הכנסת בשיחה עם כתב 'בחדרי', אמר הבוקר כי הוא "מזועזע מהמעשה, מתפללים כאן כולם, דתיים וחילונים" המשטרה בודקת מצלמות אבטחה באזור

בושה: כתובות נאצה רוססו מחוץ לבית כנסת בבוקר תשעה באב
הכיתוב המזעזע מחוץ לבית הכנסת צילום: באדיבות המצלם

מתפללי בית הכנסת קהילת ישי במזכרת בתיה גילו מחזה מביש מחוץ לבית הכנסת הבוקר, סמוך לבית כנסת במזכרת בתיה רוסס: "ממשלת יהדות חווארה = סיקריים, שורפי אסמים". 

ישראל לוי חבר ועד בית הכנסת 'קהילת ישי' במזכרת בתיה, שוחח הבוקר עם 'בחדרי חרדים' ונשמע שבור ומזועזע: "המקום כאן יחד שבטי ישראל, בית הכנסת פתוח לכולם, חילונים ודתיים, המשטרה בודקת את מצלמות האבטחה ברחוב". לשאלה האם יש אינדיקציה לגבי מבצע המעשה, האם הוא מתגורר באזור או הגיע מבחוץ, אמר לוי "אני לא יודע אני מקווה שהמשטרה תמצא אותו".

לוי מספר כי התפללו הבוקר במקום כרגיל, "יש כאן שלושה מניינים, וכולם באים להתפלל כאן, אנחנו מזועזעים, בית הכנסת הבית שלנו מלא בשבתות, המקום מלא במתפללים חילונים ודתיים, כל השנה חוגגים כאן בר מצוות, שבתות חתן, ולהבדיל אזכרות, כואב לנו לראות את הדבר הזה".

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת רחובות פתחו בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח בחשד להשחתת פני מקרקעין בשל כתובות נאצה שנכתבו על כביש סמוך לבית כנסת במזכרת בתיה.

המשטרה פתחה בחקירה אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה".

מזכרת בתיה כתובות נאצה ריסוס גרפיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד