כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מעמיקים את הקשר

ביקור בזק: נחתמו הסכמים עם חוף השנהב בחקלאות, מים וטכנולוגיה

שר החוץ אלי כהן סיים היום ביקור בחוף השנהב לאחר שנפגש עם סגן נשיא המדינה מייליאט קונה וראש הממשלה ושרת החוץ קאמארה. שר החוץ אלי כהן חתם על הסכם מסגרת בין שתי המדינות בתחומי חקלאות, מים וטכנולוגיה

ביקור בזק: נחתמו הסכמים עם חוף השנהב בחקלאות, מים וטכנולוגיה
שר החוץ עם ראש ממשלת חוף השנהב צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

מעמיקים את הקשר עם חוף השנהב: שר החוץ אלי כהן חתם ביקור בזק מדיני בחוף השנהב במערב אפריקה, לאחר פגישות עם סגן הנשיא, רה"מ ושרת החוץ.

מטרת הביקור היתה הרחבת היחסים בין שתי המדינות בתחומי הכלכלה וביטחון אזורי, ביסוס מעמדה של ישראל באיחוד האפריקאי. שר החוץ אלי כהן חתם על הסכם מסגרת בין שתי המדינות בתחומי חקלאות, מים וטכנולוגיה. משלחת כלכלית למדינה ופתיחת פורום עסקי על מנת להגביר את הסחר בין שתי המדינות.

שר החוץ אלי כהן נפגש עם סגן נשיא המדינה מייליאט קונה, ראש הממשלה ושרת החוץ קאמארה. במהלך הביקור חתם שר החוץ אלי כהן על הסכם מסגרת בתחומי החקלאות, מים וטכנולוגיה. השר הוביל משלחת עסקית של מגוון חברות ישראליות בתחומי הסייבר, חקלאות והאנרגיה לפורום כלכלי ישראל-חוף השנהב.

שר החוץ אלי כהן: "שתי המדינות שלנו מתמודדות מול איום של טרור, בעיקר התפשטות חיזבאללה, זרוע הטרור של איראן. בשיחותיי עם בכירי הממשל בחוף השנהב הסכמנו לחלוק מהידע הישראלי בנושא התמודדות משפטית, פיננסית ומודיעינית. אנו פועלים בנוסף בתחום הסיוע הבינלאומי כשישראל מספקת בשנים האחרונות מהידע שלה בתחומי החקלאות לטובת העם בחוף השנהב. הפורום הכלכלי שפתחתי עם המשלחת העסקית הישראלית יתרום רבות להגברת הסחר בין שתי המדינות".

.

טכנולוגיה חוף השנהב חקלאות מים שר החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד