כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הלוואות וגביית ריבית: כתב אישום נגד הסוחטים

הפרקליטות הגישה לבית המשפט שני כתבי אישום בגין עבירות סחיטה באיומים. הראשון הוגש כנגד שלושה שסחטו אדם שלווה מהם כספים וכתב האישום השני הוגש נגד שלושה נאשמים שסחטו ואיימו על קטין אחר שלטענתם היה חייב להם כסף

הלוואות וגביית ריבית: כתב אישום נגד הסוחטים
כסף צילום: בחדרי חרדים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע שני כתבי אישום בגין עבירות סחיטה באיומים. כתב האישום הראשון הוגש כנגד שלושה נאשמים אשר סחטו אדם שלווה מהם כספים וכתב האישום השני הוגש נגד שלושה נאשמים (שניים מתוכם קטינים) שסחטו ואיימו על קטין אחר שלטענתם היה חייב להם כסף. 

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ואדים סיגל נגד ישראל אבזוב (26) קריית גת, יוסף גוסיינוב (24) וטורל גוסיינוב (27) מירוחם עולה כי במהלך חודש ספטמבר 2020 נטל המתלונן כ 3000 ש"ח הלוואה מישראל. במועד מתן ההלוואה לא סיכמו השניים על מועד החזרתה וכן לא נקבעה ריבית בגינה. למרות האמור, בתחילת מאי 2023 יצרו הנאשמים קשר עם המתלונן ודרשו כי ישיב את ההלוואה, באחת הפעמים אף הגיעו למקום עבודתו ובמקרה אחר אף איימו לדקור אותו.

עקב האיומים החל המתלונן לשלם את ההלוואה בתשלומים. בסמוך למועד סיום התשלומים, הנאשמים יצרו קשר עם המתלונן וטענו בפניו כי הוא חייב להם 1,000 ש"ח ריבית. המתלונן סירב לשלם את הריבית ובתגובה איים טורל על המתלונן וטען כי הוא "קנה את החוב של המתלונן על מנת שלא ישברו לו את כל העצמות".

כתב אישום נוסף הוגש על ידי עו"ד גיורא חזן כנגד אליאס עלמו (18) מבאר שבע ושני קטינים, ממנו עולה כי לפני כחודש התגלעה קטטה בין אחד הקטינים למתלונן הלומד עמו בבית הספר, במהלך הקטטה נקרע כובעו של הקטין. בסמוך למועד הקטטה קבעו הנאשמים עם המתלונן באזור הקניון בבאר שבע, עם הגעתם למקום דרשו מהמתלונן כי ישלם להם 300 ש"חבעבור הכובע שנקרע ואיימו עליו בין היתר כי ידקרו אותו ואף הצמידו לרגלו סכין שהביא אחד מהנאשמים הקטינים. כתוצאה מהאיומים נתן המתלונן לנאשמים 150 ש"ח והחל להתרחק מהמקום, תוך כדי שהנאשמים בועטים וסוטרים לו.

כתב אישום סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד