כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חסום חלקית

עשרות כבאים נאבקים בשריפת חורש בסמוך לכביש 1

שריפת חורש משתוללת ביער בכניסה לירושלים בין כביש 1 לגבעת שאול. עשרה צוותי כיבוי פועלים לכבותו ובולמים את התפשטותה. כביש 1 חסום חלקית מחשש למשתמשי הדרך

עשרות כבאים נאבקים בשריפת חורש בסמוך לכביש 1
שריפת יער בכניסה לירושלים צילום: כב"ה מחוז ירושלים

עשרה צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב האומה ותחנות נוספות ממחוז ירושלים, פועלים הערב (חמישי) בכיבוי שריפת חורש בסמוך לכביש 1.

בשלב הזה, לוחמי האש הצליחו לבלום את התקדמות השריפה מכיוון השטח המיוער בין כביש 1 לגבעת שאול ומרכז התחזוקה של עיריית ירושלים.

כעת, לוחמי האש מרכזים מאמץ עיקרי להגן על בתי השכונה, מרכז התחזוקה, וכן מניעת התפשטות האש אל עבר הר המנוחות ויער ירושלים.

טפסר משנה שי נחמיה, מתחנת מרחב "האומה", המפקד על הכוחות באירוע: "לוחמי האש מתחנות האומה ומחוז ירושלים, הצליחו לבלום את השריפה, וכעת פועלים להשתלט סופית על האש בין כביש 1 לגבעת שאול. במקום פועלים 10 צוותי כיבוי והצלה, אשר מבצעים הגנה על המרכז התפעולי של עיריית ירושלים בגבעת שאול בו נמצאים כלי צמ"ה רבים, משאיות ומבנים. כמו כן, הצוותים מונעים מהאש להתקדם אל בתי השכונה וכן אל עבר יער ירושלים והר המנוחות".

מאגף התנועה של משטרת ישראל נמסר כי כביש 1 - מחלף מוצא למזרח - נפתח לתנועה. עם זאת נתיב 1 ימשיך להיות חסום עד לסיום הטיפול של לוחמי האש במקום בכדי למנוע סיכון מפגיעת רכבים בצוותים הפועלים בכביש וכן להגן על משתמשי הדרך.

גינות סחרוב כביש 1 שריפה ירושלים שריפת יער שריפת חורש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד