ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הרוג בפיגוע דריסה בירושלים • אחד הפצועים עוד לא זוהה

מחבל תושב מחנה הפליטים שועפט, נהג ברכב מסחרי פגע ודרס הולכי רגל בתחנת הסעה של הרכבת הקלה ברחוב בר לב בירושלים • המחבל המשיך עד לכיכר זקס, שם יצא מרכבו והחל לתקוף עוברי אורח בגרזן • איש מג"ב כבן 30 נהרג, כעשרה נפצעו חלקם קשה • שוטרים פתחו בירי לעבר המחבל עד שחוסל • בעקבות הפיגוע יוצבו מחסומי בטון סביב תחנות הרכבת הקלה צילומים, וידאו וסיקור מתעדכן

תמונות ראשונות מהזירה
תמונות ראשונות מהזירה

מפקד המחוז הורה: להציב מחסומי בטון בתחנות הרכבת הקלה
מפקד המחוז, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי קיים הערכת מצב לאחר הפיגוע, שיבח את פעילותם המהירה והנחושה של השוטרים והלוחמים, העביר תנחומיו למשפחת לוחם מג״ב שנהרג ואיחולי החלמה ללוחמים והאזרחים שנפצעו ״הלוחמים הגיבו בנחישות ובאומץ רב ומנעו פגיעה נוספת באזרחים. פעילותם ראויה לכל שבח״.

מפקד המחוז הנחה את המפקדים להמשך פריסה מוגברת של שוטרים, לגילוי עירנות ונחישות אל מול כל אירוע ומוכנות לכל תרחיש אפשרי ״משימתנו המרכזית היא להחזיר את הביטחון לתושבי ירושלים ומבקריה״.

עוד הנחה מפקד המחוז לפעול במיידי בתיאום עם עיריית ירושלים וחברת ״סיטיפס״ להצבת מחסומי בטון בסמוך לתחנות ההסעה של הרכבת הקלה למניעת כניסת רכב לשטח המתנת הנוסעים לרכבת.

מפקד המחוז הדגיש כי משטרת ירושלים בסיוע לוחמי מג״ב וכוחות התגבור הארציים תמשיך בפריסה ובהיערכות המוגברת בכל רחבי ירושלים ובדגש למזרח י-ם ונקודות החיכוך.

המשטרה תגלה אפס סבלנות כלפי כל אירוע אלימות, הפרת הסדר ושלום הציבור. כל אירוע יטופל במהירות ובנחישות למען בטחונם של תושבי העיר ירושלים ובאיה.

לסיום הנחה מפקד המחוז את המפקדים להמשך הידברות עם ההנהגה המקומית בשכונות מזרח ירושלים, קורא לכלל הציבור ולמנהיגים המקומיים לגלות איפוק ואחריות.









צילום: יוסי אייזנשטיין, חדשות 24
























פיגוע תמונות דריסה זירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד