כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חברת החשמל מאשימה את הקבלן

תשעה באב בחום: כמעט 15 שעות בלי חשמל

סבל נוראי סבלו בחום ט' באב תושבי שכונות מרכז ירושלים, לאחר כמעט 15 שעות ללא חשמל. בחברת החשמל מאשימים את הקבלן של הרכבת הקלה שפגע בכבל תת קרקע. השכנים: השכנים מציינים כי מדובר בתקלות חוזרות ונשנות בכל האזורים בעיקר בגלל העבודות הרבות באזור בפרוייקט הרכבת הקלה

תשעה באב בחום: כמעט 15 שעות בלי חשמל
מתפללים מנחה בט' באב ללא חשמל צילום: באדיבות המצלם

15 שעות של הפסקת חשמל ברחובות ירמיהו, בר אילן, חנה, עלי הכהן ורחובות נוספים בכל אזור בר אילן וגוש 80 היו ללא חשמל במשך צום תשעה באב, השיא היה 15 שעות וחלקם היו ארבע שעות של הפסקה.  

הסיבה לתקלה פגיעה בתשתיות של החשמל בעבודות הרכבת הקלה בירושלים המתבצעת האזור וכך, אזור מלכי ישראל, אזור בר אילן, אזור נווה צבי והבוכרים, אזור עלי הכהן, אזור עזרת תורה, אזור קריית צאנז וקריית חב"ד.

משפחות רבות נאלצו לעבור את הצום הכבד בחום אימים של 35 מעלות, כשהם נוטפים מזיעה, חברת החשמל הודיעה כי כל כמה זמן כי עוד שעה, יחזור החשמל. בתי כנסת רבים באזור עבדו על גנרטור ורבים מהגברים הלכו לשהות בבתי הכנסת. 

השכנים מציינים בפני 'בחדרי חרדים' כי התקלות חוזרות ונשנות בכל האזורים הללו בשנים האחרונות, בעיקר בגלל העבודות הרבות באזור בפרוייקט הרכבת הקלה. הערב חזר החשמל בשעה 23:00. 

בחברת החשמל הגיבו להפסקה ומאשימים את העובדים של הרכבת הקלה: "קבלן חפירות של הרכבת הקלה באזור רחוב בר-אילן, פגע בכבל תת-קרקעי של חברת החשמל וגרם להפסקת חשמל לתושבי האזור. צוותי חברת החשמל הגיעו לשטח ועשו מאמץ לאתר, לתקן את הנזקים ולהשיב את אספקת החשמל לתושבים בהקדם".

"חברת החשמל תגיש תביעה משפטית נגד הקבלן הפוגע, שלא רק שעשה נזקים תפעוליים וכלכליים לחברת החשמל, אלא גם גרם להפסקת חשמל לתושבי השכונה שנאלצו לעבור את השעות הללו, בחום כבד ובצום ט' באב. חברת החשמל מתנצלת על אי הנוחות, כאמור, עשתה כל שניתן על מנת לאתר, לתקן את הנזק ולהחזיר את החשמל לתושבים".

הפסקת חשמל רחוב בר אילן עבודות הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד