כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מסתבך ללא הפסקה

כתב אישום נוסף נגד טראמפ בגין מסמכים מסווגים

כתב אישום נוסף הוגש הלילה נגד טראמפ בגין החזקת מסמכים מסווגים ללא אישור. כתב האישום החדש מאשים גם את קרלוס דה אוליביירה, עובד תחזוקה באתר הנופש של טראמפ במאר-א-לאגו

כתב אישום נוסף נגד טראמפ בגין מסמכים מסווגים
אחסון מסמכים צילום: freepik

נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הוגש כתב אישום בגין עבירות הקשורות לטיפולו במסמכים מסווגים לאחר שעזב את הבית הלבן, כך מסר הלילה משרדו של היועץ המיוחד החוקר ג'ק סמית'. על טראמפ מרחפות האשמות פדרליות נוספות על מאמציו לבטל את ההפסד שלו בבחירות ב-2020.

בכתב האישום החדש הואשם גם קרלוס דה אוליביירה, עובד תחזוקה באתר הנופש של טראמפ במאר-א-לאגו, בשיבוש הליכים על כך שניסה למחוק הקלטות ממצלמות האבטחה.

האישומים מתייחסים לסודות צבאיים רגישים אותם שיתף עם אחרים והנחה את הצוות שלו לעזור לו להתחמק מהרשויות במאמצים להחזיר את המסמכים.

משרדו של סמית' פרסם את ההודעה על כתב האישום שעות ספורות לאחר שעורכי דינו של טראמפ נפגשו עם התובעים כדי לנסות להתנער מהאשמות פליליות נוספות הקשורות לניסיונותיו של טראמפ להישאר בשלטון לאחר ניצחונו של הנשיא ביידן בבחירות בנובמבר 2020, ששיאו היה במתקפה ב-6 בינואר 2021 על קפיטול ארה"ב.

נגד טראמפ הוגשו מספר כתבי אישום עם שלל האשמות, טראמפ הוא המועמד המוביל לנצח בבחירות הפנימיות במפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות ב-2024.

 

דונלד טראמפ כתבי אישום הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד