כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נשיא העצרת הכללית של האו"ם נפגש עם ראשי מערך השליחות של חב"ד

הרב משה קוטלרסקי, יו"ר מרכז השלוחים של חב"ד בעולם, נפגש נשיא העצרת הכללית ה-77 של האומות המאוחדות הרב קוטלרסקי דיבר על חזונו של הרבי המשמש ככוח המניע מאחורי שלוחי חב"ד בעולם שגרירי הטוב והחסד של העם היהודי. דרך הזום הצטרף הרב מנדי חיטריק, יו"ר איגוד הרבנים במדינות האיסלאם

נשיא העצרת הכללית של האו"ם נפגש עם ראשי מערך השליחות של חב"ד
הביקור במרכז חב"ד העולמי צילום: מרכז 302

נשיא העצרת הכללית של האו"ם ביקר במרכז חב"ד העולמי. נשיא העצרת הכללית ה-77 של האומות המאוחדות, הנשיא קרוסי נפגש עם ראשי מערך השליחות של חב"ד בעולם.

הפגישה נפתחה עם הרב משה קוטלרסקי, יו"ר מרכז השלוחים של חב"ד בעולם הרב קוטלרסקי דיבר על חזונו של הרבי המשמש ככוח המניע מאחורי שלוחי חב"ד בעולם שגרירי הטוב והחסד של העם היהודי, וכן הדגיש את המטרה המשותפת של טיפוח שלום עולמי וידידות בין העמים.

נכחו במפגש הרב אפרים מינץ מנכ"ל המכון ללימוד יהודי רוהר (JLI), הרב מנדי קוטלרסקי מנהל אגף הפעילות העולמי של חב"ד ונשיא CTeen העולמי הרב יעקב ברמן איש קשרי הממשל של חב"ד הרב אבי ווינר ממרכז 302, והרבנים דובי רבינוביץ ויוסף פוגל מהמכון ללימודי יהדות

שלב מרגש במפגש היה כשהצטרפו דרך הזום הרב מנדי חיטריק, רבה האשכנזי של טורקיה ויו"ר איגוד הרבנים במדינות האיסלאם, הרב שלמה בן טולילא ראש שלוחי חב"ד באפריקה כמו כן השתתף הרב שלמה כובש הרב הראשי של צבא הונגריה.

הרב שלמה כובש מהונגריה שוחח עם הנשיא קרוסי בשפה ההונגרית שפת האם שלהם, והנשיא שיבח את הרב כובש, וכינה אותו אחד הדמויות הבולטות והחשובות בהונגריה.

במהלך המפגש שמע הנשיא קרוסי מהרב מנדי חיטריק על היחסים הטובים הקיימים בין קהילות יהודיות המתגוררות במדינות מוסלמיות ולמד על עבודת הסיוע של חב"ד באפריקה מהרב בן טולילא, במפגש דנו אודות מאמצי חב"ד הרבים לסייע לפליטי אוקראינה בשנה האחרונה, הנשיא קרוסי שיתף בהומור כי עבודת חב"ד נשמעת דומה להפליא לנאום שנשא לאחרונה באו"ם על עבודת האו"ם.

לאחר הפגישה המרתקת, הנשיא קרוסי ביקר במרכז חב"ד העולמי 770 וסייר בחדר השידורים של WLCC.

חב"ד או"ם הרב מנחם מנדל חיטריק שלוחי חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד